ساماندهی گردشگران سلامت در اردبیل
کد خبر: 3770128
تاریخ انتشار : ۱۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۰

ساماندهی گردشگران سلامت در اردبیل

گروه اجتماعی- مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: طرح ساماندهی گردشگران سلامت اردبیل در جهت برخورداری هر چه بیشتر استان از این فرصت اجرا می‌شود.

ساماندهی گردشگران سلامت در اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، نادر فلاحی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، صبح امروز، ۱۵ آذرماه در جمع خبرنگاران در خصوص ضوابط اجرای طرح ساماندهی گردشگران سلامت، اظهار کرد: ساماندهی گردشگران سلامت با هدف انتخاب استان اردبیل به عنوان مقصد نخست گردشگری سلامت انجام می‌شود.
وی افزود: اداره کل میراث فرهنگی استان متولی اجرای این مهم بوده و در عین حال از مشارکت دستگاه‌های اجرایی نیز بهره خواهیم گرفت تا به صورت نظام‌مند نسبت به هدایت گردشگران سلامت آذربایجانی نه تنها بعد از ورود به بیله‌سوار بلکه از کشور جمهوری آذربایجان اقدام شود.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ادامه داد: با همفکری نهاد‌های متولی در محل پایانه مرزی، آژانس‌های مسافرتی مستقر شده و بسته‌های خدماتی در محل پایانه تعریف و ارائه می‌شود.
فلاحی با بیان اینکه در راستای ساماندهی حمل و نقل مسافران آذری نیز برنامه‌هایی در دست اجرا است، اضافه کرد: همچنین نسبت به فرهنگ‌سازی و اطلاع‌رسانی و برگزاری تور اینفو و آشنایی فعالان بخش گردشگری آذربایجان با جاذبه‌های گردشگری استان اقدام خواهیم کرد.
مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان افزود: اولویت هدایت و ساماندهی گردشگران آذری در سه حوزه گردشگری سلامت، زیارتی و سیاحتی از اهداف اصلی این سازمان است.
انتهای پیام

captcha