زمینه نشاط مادران و دختران فراهم شود
کد خبر: 3770745
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
فرماندار حاجی‌آباد:

زمینه نشاط مادران و دختران فراهم شود

گروه فرهنگی - فرماندار حاجی‌آباد در کارگروه تخصصی بانوان گفت: زمینه نشاط مادران و دختران به‌عنوان پرورش‌دهنده نسل آینده فراهم شود.

زمینه نشاط مادران و دختران فراهم شود

به گزارش ایکنا از هرمزگان، جهانگیری، فرماندار حاجی‌آباد شنبه، ۱۷ آذرماه در کارگروه تخصصی بانوان شهرستان با اشاره به آسیب‌های اجتماعی اظهار کرد: نبود فرهنگ کار یکی از زمینه‌های شکل گیری آسیب‌های اجتماعی است.
جهانگیری در ادامه گفت: با اشتغال خوبی که در حوزه کشاورزی در شهرستان به‌وجود آمده باید فرهنگ کار در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، طلاق و ... نهادینه شود.
فرماندار حاجی‌آباد با اشاره به آموزش‌های قبل از ازدواج بیان کرد: اعضای کارگروه تخصصی بانوان برای توسعه آموزش‌های قبل از ازدواج تلاش کنند تا آثار طلاق در فرزندان آن‌ها بروز نکند.
رئیس کارگروه تخصصی بانوان شهرستان مدارس را فرصت خوبی برای آموزش دانست و افزود: مواد مخدر صنعتی زنگ خطر بزرگی است، زیرا که دشمن برنامه‌ریزی‌های کلانی در این حوزه دارد.
وی با اشاره به دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل بیان کرد: نباید در شهرستان دانش‌آموز بازمانده از تحصیل داشته باشیم.
جهانگیری با ذکر جمعیت ۴۹ درصدی بانوان شهرستان خواستار توجه بیشتر دستگاه‌های ذی‌ربط به نشاط دختران به‌عنوان مادران آینده شد و افزود: زمینه‌ای فراهم شود که بانوان نظرات و پیشنهادات خود را به‌طور مستقیم به اعضای کارگروه اعلام کنند.
فرماندار حاجی‌آباد در پایان گفت: اولویت دستگاه‌های حمایتی توانمند‌سازی افراد تحت پوشش خود باشد.
انتهای پیام

captcha