آموزش‌های مبانی اخلاقی و اسلامی در فضای مجازی
کد خبر: 3770791
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶
در قالب اپلیکیشن بشرا؛

آموزش‌های مبانی اخلاقی و اسلامی در فضای مجازی

گروه فناوری اطلاعات ــ سامانه و اپلیکیشن بشرا مجموعه کاملی از ویدیو‌های مذهبی است که بطور قانونی و با مشارکت صاحبان محتوا در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

به گزارش ایکنا؛ امروزه ثابت شده بسیارى از دانش‌ها، مهارت‌ها و گرایش‌ها از طریق مشاهده و تقلید آموخته مى‌شوند؛ برای مثال وقتى که براى نخستین بار مى‌خواهیم رانندگى بیاموزیم، اغلب درباره آن چیزى نمى‌دانیم، اما با مشاهدهٔ رفتار مربى چگونه عمل کردن را یاد مى‌گیریم؛ این نمونه نشان مى‌دهد که چگونه بسیارى از رفتارهاى ما از طریق مشاهده شکل مى‌گیرد.

الگوهایى همچون رفتار مربیان رانندگى و افرادى با خصلت‌هاى پسندیدهٔ اجتماعی، رفتار ما را هدایت مى‌کنند و سبب تغییر رفتار و یادگیرى ما مى‌شوند. در این میان مشغول شدن افراد با فضای مجازی و ورود به عرصه جدیدی از زندگی باعث شده بسیاری افراد، رفتار‌های خود را در این فضا آموزش ببینند.

در این میان سایت‌ها و نرم‌افزار‌های بسیاری تولید شده که سعی کرده‌اند از طریق نمایش فیلم و آموزش‌های متنوع مبانی اخلاقی و اسلامی را به کاربران خود آموزش دهند. سامانه و اپلیکیشن بشرا یکی از همین مجموعه‌هاست که با انتشار کاملی از ویدئو‌های مذهبی و معارفی به‌طور قانونی و با مشارکت صاحبان محتوا به صورت رایگان در این مسیر فعالیت خود را آغاز کرده است.
 
لذت یادگیری معارف اسلامی با بهترین شیوه‌های آموزش مجازی

آموزش‌های مذهبی بشرا در موضوعاتی از جمله الفبای زیستن، اینگونه زیستن و هنر با هم زیستن تولید شده است. از جمله ویژگی‌های اپلیکیشن بشرا نیز می‌توان به تفکیک و مرتب‌سازی محتوای ویدئویی در دسته‌های متنوع، امکان مشاهده ویدیو‌ها به صورت آنلاین، امکانات پیشرفته جست‌وجو، نشانه‌گذاری، دانلود و امثال آن اشاره کرد.
 
برای دریافت این برنامه اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام
captcha