یزد؛ استان پیشرو در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی
کد خبر: 3770873
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
طهماسبی خبر داد:

یزد؛ استان پیشرو در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

گروه اجتماعی - دبیر ستاد اربعین حسینی استان یزد گفت: بنابر گواهی وزارت کشور، استان یزد به عنوان استان پیشرو و ممتاز در ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین شناخته شد.

یزد؛ استان پیشرو در ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی

به گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق طهماسبی، دبیر ستاد اربعین استان و مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد شب گذشته، 17 آذر در نشست تقدیر از دست‌اندرکاران اربعین و موکب‌داران یزد اظهار کرد: سه ماه قبل از شروع ماه محرم، ستاد اربعین استان یزد تشکیل شد.
دبیر ستاد اربعین استان یزد ادامه داد: با تشکیل این ستاد، کمیته‌های یازده‌‌گانه آن هم تشکیل شدند و تقریبا شرح وظایف این کمیته‌ها مشابه کمیته‌های پدافند غیرعامل در استان یزد بود.
وی ادامه داد: در مدت اربعین توانستیم با آمادگی و تامین زیرساخت‌های مورد نیاز موکب‌داران استان در طول مسیر و خدمت رسانی به زائران، اقدامات پدافندی خودمان را در هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این آیین انجام دهیم.
مدیرکل پدافند غیرعامل استان یزد با تقدیر از مسئولان کمیته‌های اربعین استان گفت: هم‌افزایی بسیار خوبی که در کارگروه‌های استان یزد انجام شد سبب تامین امنیت زائران و خدمات بسیار خوب و ارزشمندی بود که به این عزیزان در این مدت داده شد.
طهماسبی با اشاره به اینکه مردم یزد عشق و علاقه خاصی به فعالیت و خدمت برای حضرت امام حسین(ع) دارند ادامه داد: بنابر گواهی وزارت کشور، استان یزد به عنوان استان پیشرو و ممتاز در ارائه خدمات به زائران پیاده‌روی اربعین شناخته شد.
دبیر ستاد اربعین استان یزد عنوان کرد: در این مدت ما به زائران اتباع خارجی که جمعیت آنها تقریبا دو برابر جمعیت اعزامی از استان یزد بود خدمات ارائه کردیم.
وی افزود: خوشبختانه در محدوده جاده‌های مواصلاتی ما مشکل خاصی وجود نداشت کما اینکه عزیزان ما هم در مرز و هم در شهرهای عتبات عالیات اقدامات بسیار خوبی انجام دادند.
یادآور می شود در این مراسم که با حضور آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد، طالبی سرپرست استانداری یزد، علی زینی وند معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار، سردار غلامعلی حیدری معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور، امیر مرادی مشاور معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور و مدیر اجرایی ستاد مرکزی اربعین حسینی، فرمانداران و مدیران و مسئولان استان در دفتر امام جمعه یزد برگزار شد، از ‌فرمانداران، روسای کارگروه‌ها، دست اندرکاران و موکب داران ستاد اربعین حسینی استان با اهدای لوح تقدیر، تجلیل شد.

انتهای پیام

captcha