توزیع ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات برای تثبیت اشتغال عشایر در فارس
کد خبر: 3770905
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

توزیع ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات برای تثبیت اشتغال عشایر در فارس

گروه سیاست و اقتصاد ـ مدیرکل امور عشایر فارس از توزیع بیش از ۴۹ میلیارد ریال تسهیلات کم‌بهره برای تثبیت و پایداری اشتغال عشایر توسط بانک‌های عامل در سراسر نقاط این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، روح‌الله بهرامی، مدیركل امور عشایر فارس امروز، ١٨ آذرماه در جلسه امور عشایر استان گفت: در سال ٩٦ و ابتدای امسال بیش از ٤٩ میلیارد تومان تسهیلات كم‌بهره برای تثبیت و پایداری اشتغال عشایر توسط بانك‌های عامل در سراسر فارس توزیع شده است.
وی اظهار كرد: پس از بررسی عملكرد دستگاه‌های اجرایی بر اساس آیین‌نامه ساماندهی عشایر، مجموع خدمات ارائه شده در سال ٩٦ توسط دستگاه‌های اجرایی از ٨ میلیارد تومان به ١٥.٢ میلیارد تومان رسید.
بهرامی بیان كرد: ١٧ میلیارد تومان منابع جدید نیز از محل ارزش افزوده برای ساماندهی امور عشایر در سال جاری اختصاص یافته است.
احمدزاده، سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری فارس نیز در این جلسه با تأكید بر پیگیری و مطالبه مصوبات جلسات امور عشایر استان كه به تصویب رسیده است، گفت: مصوبات باید شفاف و در چارچوب قانون و مسئولیت‌ساز برای دستگاه‌های اجرایی باشد.
یادآور می‌شود، راه‌اندازی اطلس عشایر، نظام نوین ترویج در حوزه عشایر، سایت‌های اسكان، فرآیندهای استعلام، مسیر ایل راه‌های غرب شیراز و برق‌رسانی به سایت‌های اسكان از جمله دستور كارهای این جلسه بود.
انتهای پیام

captcha