ویژه‌برنامه «انقلاب به زبان هنر» برگزار می‌شود
کد خبر: 3770964
تاریخ انتشار : ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
در اردبیل؛

ویژه‌برنامه «انقلاب به زبان هنر» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه‌برنامه «انقلاب به زبان هنر» به مناسبت فرارسیدن ۹ دی با حضور فعالان کانون‌های مساجد شهرستان اردبیل برگزار می‌شود.

ویژه برنامه «انقلاب به زبان هنر» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از از اردبیل، نادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی - هنری مساجد استان اردبیل امروز، ۱۸ آذرماه در جلسه هماهنگی ویژه برنامه‌های «انقلاب به زبان هنر» گفت: پیروزی انقلاب اسلامی در تمام زمینه‌های توانسته بسیاری از تحولات اجتماعی و فرهنگی را ایجاد کند و هنر بخش عظیمی از این تحول بود که با حضور هنرمندان متعهد محقق شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان اردبیل، بیان کرد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری همزمان با چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی و فرارسیدن جشن‌های انقلاب در کانون‌های مساجد زمینه سازی می‌شود.
وی تصریح کرد: ویژه برنامه «انقلاب به زبان هنر» به مناسبت فرارسیدن ۹ دی با حضور فعالان کانون‌های فرهنگی هنری مساجد شهرستان اردبیل برگزار خواهد شد.
سقاء با اشاره به اینکه چنین برنامه‌های فرهنگی و هنری می‌تواند توانمندی‌های فعالان کانون‌های مساجد را نشان دهد، افزود: استعداد‌ها و نخبگان بسیار فعالی در کانون‌ها برای بروز و ظهور فعالیت‌های هنری وجود دارد و تاکنون نمایشگاه‌ها و فعالیت‌های هنری بسیاری در این زمینه صورت گرفته است.
وی تأکید کرد: میهمان ویژه این مراسم حسین یکتا فرمانده قرار گاه خاتم‌الاوصیا خواهند بود.
مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد استان، بیان کرد: برنامه‌های جنبی متنوعی توسط کانون‌های در این مراسم اجرا خواهد شد که بزودی مکان و زمان برگزاری آن اطلاع‌رسانی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha