نیازمند الگوی مناسب برای رفتارهای سیاسی و اقتصادی هستیم
کد خبر: 3771417
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۶
آیت‌الله دژكام:

نیازمند الگوی مناسب برای رفتارهای سیاسی و اقتصادی هستیم

گروه سیاست و اقتصاد ـ نماینده ولی فقیه در استان فارس تأكید كرد كه امروز نیازمند ارائه مدل و الگوهای مناسب برای رفتارهای سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و ... هستیم.

به گزارش ایكنا از فارس، آیت‌الله لطف‌الله دژکام، نماینده ولی فقیه در استان فارس عصر دیروز، ۱۹ آذرماه در نشست صمیمی با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی این استان که به مناسبت روز دانشجو انجام شد، با گرامیداشت روز دانشجو و یاد و خاطره دانشجویان شهید، گفت: عدالت‌خواهی و پرداختن به آن همواره مورد توجه بوده است.
وی با اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته درباره عدالت‌، عدالت‌خواهی و لزوم این مباحث در قالب خطبه‌های نماز جمعه مباحثی را مطرح و دنبال کرده است، از استمرار این مباحث خبر داد.
امام جمعه شیراز با بیان اینکه باید برای رفتارهای سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و سایر زمینه‌ها مدل و الگوی مناسب ارائه شود، گفت: برای رسیدن به موفقیت باید مسیر تسهیل و سختی‌ها تحمل شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به چهل سالگی انقلاب، گفت: در این چهل سال انقلاب راه‌های زیادی طی شده که با عظمت و عزت همراه بوده است و باید بیش از پیش با قدرت به جلو حرکت شود.
آیت‌الله دژکام گفت: مردم ایران اسلامی خیلی برای انقلاب سرمایه‌گذاری کرده‌اند و انقلاب به یمن آنان به پیروزی دست یافت و قدردانی از آنها ضرورت تداوم انقلاب است.
وی با تأکید بر اینکه برای پاسداشت و حفظ انقلاب اسلامی ایران و دستاوردهای آن توجه به مردم ضرورت دارد، بیان کرد: اگر انقلاب ما مردم‌سالاری دینی را از دست دهد با شکست مواجه می‌شود.
نماینده ولی فقیه در استان فارس اضافه کرد: امروز اگر می‌خواهیم انقلاب و دستاوردهای آن حفظ شود باید در جهان نیز با قافیه مردم‌سالاری صحبت کنیم تا انقلاب ما به شکست محکوم نشود.
آیت‌الله دژکام خطاب به دانشجویان که با سلایق مختلف سیاسی در این نشست حضور داشتند، اظهار کرد: داشتن اختلاف دیدگاه نباید منجر به رفتار اخلاقی شود.
امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه انقلاب ما انقلاب ارزش‌ها است و باید پایبندی به این مهم در اولویت باشد، تأکید کرد که جوانان باید مجال خدمت در انقلاب را برای او و دیگر مسئولان فراهم کنند.
انتهای پيام

captcha