ثبت‌نام ۹۰۰ هیئت مذهبی آذربایجان غربی در سامانه طوبی
کد خبر: 3771441
تاریخ انتشار : ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

ثبت‌نام ۹۰۰ هیئت مذهبی آذربایجان غربی در سامانه طوبی

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی از ثبت‌نام ۹۰۰ هیئت مذهبی استان در سامانه طوبی خبر داد و گفت: تاکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از مداحان استان نیز در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده‌اند.

ثبت‌نام 900 هیئت مذهبی آذربایجان غربی در سامانه طوبی

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رامین خورنژاد حسینی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با بیان اینکه تاکنون بیش از دو هزار و ۶۰۰ نفر از مداحان استان در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده‌اند، اظهار کرد: از این تعداد در حال حاضر برای یک‌هزار و ۶۳۲ نفر در سطح استان کارت شناسایی مداحی صادر شده است.
وی ادامه داد: از این تعداد ۷۰۰ کارت مداحی در ارومیه، ۵۳۷ کارت مداحی در خوی، ۱۷۵ کارت نقده، ۱۲۰ کارت ماکو و ۱۰۰ کارت مداحی نیز در شاهین‌دژ صادر شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه این مداحان در یک‌هزار و ۷۰۰ هیئت مذهبی آذربایجان غربی فعالیت می‌کنند، بیان کرد: تاکنون حدود ۹۰۰ مورد از هیئت‌های مذهبی استان در سامانه طوبی ثبت‌نام کرده‌اند.
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با تأکید بر اینکه حدود یک و نیم سال است که مداحان بدون کارت در مساجد و سایر اماکن مذهبی استان حضور نمی‌یابند، یادآور شد: مردم نیز در مجالس و مساجد برای مراسم خود، مداحان را بدون کارت قبول نمی‌کنند.
انتهای پیام

captcha