نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است
کد خبر: 3771793
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷

نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

گروه سیاست و اقتصاد - رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه روز نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است، گفت: نهم دی‌ماه سال 88، مردم انقلابی کشور تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و به‌عنوان پیوند ناگسستنی امت با امامت و آرمان‌های امام راحل و شهدا، حماسه‌ای بی‌بدیل آفریدند.

نهم دی، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، محسن شکرنیا، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی‌ صبح امروز، 21 آذر‌ماه‌ در جلسه هماهنگی کارگروه‌های ستاد اجرائی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و گرامیداشت مراسم یوم‌الله نهم دی، بیان کرد: روز نهم دی‌ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است.
وی ادامه داد: نهم دی‌ماه سال 88، مردم انقلابی کشور تمام نقشه‌های دشمنان را نقش برآب کردند و به‌عنوان پیوند ناگسستنی امت با امامت و آرمان‌های امام راحل و شهدا، حماسه‌ای بی‌بدیل را آفریدند و امسال نیز برنامه‌ها را پرشورتر و دشمن‌شکننده‌تر برگزار خواهیم کرد.
شکرنیا با اشاره به تاکیدات استاندار و نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، بیان کرد: به دلیل اهدافی که دشمن برای ناامید کردن مردم دارد و به مردم اینگونه القا می کند که چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را نخواهند دید، باید امسال بیشتر به برنامه‌ها اهمیت دهیم.
انتهای پیام

captcha