برنامه «چهل شعر، چهل شاعر انقلابی» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3771859
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۵
به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب؛

برنامه «چهل شعر، چهل شاعر انقلابی» در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی از اجرای برنامه «چهل شعر، چهل شاعر» به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و گفت: این برنامه به‌همت واحد ادبیات حوزه هنری برگزار خواهد شد.

برنامه چهل شعر، چهل شاعر انقلابی در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، پدرام رحمانی، معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی صبح امروز، 21 آذر‌ماه در جلسه کارگروه فرهنگی و هنری ستاد گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، با اشاره به تولید نمایش «روزهای بی‌قوام» اظهار کرد: اجرای نمایش «روزهای بی‌قوام» برای حوزه‌های هنری سراسر کشور ارسال و تکلیف شده تا این نمایش برای دهه فجر آماده شود و همزمان در 30 استان زنگ افتتاح این نمایشنامه به صدا در خواهد آمد.
وی افزود: نمایش روزهای بی‌قوام به مدت 10 شب اجرا خواهد شد و انتظار است که حمایت‌های مادی و معنوی در رابطه با تولید این نمایش از سوی نهادهای مربوطه در استان انجام شود.
وی از اجرای برنامه «چهل شعر، چهل شاعر» به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان خبر داد و تصریح کرد: این برنامه به‌همت واحد ادبیات حوزه هنری برگزار خواهد شد و اشعار انقلابی بصورت کلیپ و در قالب دکلمه‌خوانی در فضای مجازی پخش می‌شود.
رحمانی ادامه داد: واحد موسیقی حوزه هنری استان نیز برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، قطعه موسیقی «پرچم» را به دو زبان فارسی و ترکی تولید کرده و در فضای مجازی منتشر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری، دو همایش به‌مناسبت چهل سالگی انقلاب برگزار خواهد کرد، بیان کرد: دو همایش با عنوان «ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب» و «هنر چهل ساله» برگزار خواهد شد.
معاون فرهنگی حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: واحد ادبیات پایداری حوزه هنری استان نیز کتاب «تاریخ انقلاب اسلامی آذربایجان غربی» را در صورت اخذ مجوز نهایی، رونمایی خواهد کرد و همچنین واحد تجسمی نیز نمایشگاه پوستر و گرافیک انقلاب اسلامی را خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha