بقا و سلامت جامعه؛ در گرو سلامت خانواده
کد خبر: 3772039
تاریخ انتشار : ۲۲ آذر ۱۳۹۷ - ۰۷:۰۳

بقا و سلامت جامعه؛ در گرو سلامت خانواده

گروه اجتماعی- فرمانده سپاه عاشورا، با بیان اینکه بانوان نقش محوری و تعیین کننده در جامعه دارند اظهار کرد: بر اساس همین نقش است که بانوان باید با تربیت درست فرزندان سلامت جامعه را تضمین کنند.

بقا و سلامت جامعه در گرو خانواده و بانوان

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار زین‌العابدین خُرّم، فرمانده سپاه عاشورا، عصر روز گذشته در مجمع بسیج جامعه زنان سپاه استان با بیان اینکه بانوان نقش محوری و تعیین کننده در جامعه دارند اظهار کرد: بر اساس همین نقش است که بانوان باید با تربیت درست فرزندان سلامت جامعه را تضمین کنند.

وی با اشاره به اینکه اگر نقش زن مهم و تاثیرگذار نبود این همه هجمه فرهنگی برای این قشر برنامه ریزی نمی‌شد،افزود: بانوان باید با آگاهی از شرایط کنونی که دشمن تلاش دارد با سیاه نمایی سبک زندگی غربی را ترویج کند، مقابله کنند.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه خاطر نشان کرد: اکنون نیز زنان ما همچون دوران دفاع مقدس که به خوبی امتحان خود را در آن شرایط سخت پس دادند، در میدان عمل حربه را از دشمن بگیرند و با آگاهی و ارتقا بینش و بصیرت خود نقش آفرینی کنند.

وی تاکید کرد: بانوان باید با تربیت فرزندانی صالح سلامت فردای جامعه را به دست گیرند و در برابر هجمه‌های دشمنان بایستند.

سردار خرم در ادامه مبنای حرکت بسیج را منویات رهبر فرزانه انقلاب ذکر کرد و افزود: بانوان نیز باید به نکات کلیدی رهبر فرزانه انقلاب در خصوص نقش بانوان در جامعه اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

انتهای پیام

captcha