اعضای جهاددانشگاهی انقلابی و باانگیزه هستند
کد خبر: 3772350
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۴

اعضای جهاددانشگاهی انقلابی و باانگیزه هستند

گروه اجتماعی - منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای جهاددانشگاهی انقلابی، جوان، تحصیلکرده و با انگیزه هستند.

اعضای جهاددانشگاهی انقلابی و باانگیزه هستند/ مرکز علمی کاربردی به عنوان یک چالش

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلام‌محمد زارعی، منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی امروز، 24 آذرماه در نشست با سرپرست جهاد دانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: اعضای جهاددانشگاهی انقلابی، جوان، تحصیلکرده و با انگیزه هستند.
وی با اشاره به اینکه انجام کارهای روزمره از آفات دستگاه‌ها و ادارات است، افزود: جهاددانشگاهی استان از حالت روزمرگی خارج شود و روی مسایل مهم تمرکز کند تا بتواند اندیشه‌ورزی علمی و پژوهشی انجام دهد.
منتخب مردم شهرستان‌های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: خیلی از موفقیت‌های کشور در پرتو تفکر جهادی است و در بسیاری از مواقع تفکر جهادی راهگشاست و می‌تواند گره‌های کارهای مردم را باز کند.
همچنین، سیدمحمد قائم کاظمی بیدک، سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد نیز گفت: درخت توسعه ریشه اش فرهنگی است در صورتی که فرهنگ از مدار توسعه یک جامعه حذف شود ریشه درخت را زده ایم و فرهنگ معنا ندارد.
وی با بیان اینکه دنبال توسعه و ساماندهی کیفی ساختارهای فرهنگی، فعال کردن و سرعت بخشیدن مراکز تخصصی هستیم، تصریح کرد: از ظرفیت‌ها و موقعیت‌های ایسنا، ایکنا و ایسپا بیشترین بهره برداری را خواهیم کرد.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: جهاددانشگاهی این استان دنبال کارهای روتین که بقیه سازمان‌ها دنبال آن هستند، نیست.
کاظمی بیدک خاطرنشان کرد: اولویت اصلی خبرگزاری ایسنا تبلیغ و ترویج فرهنگ و هنر سالامی و برنامه های فرهنگی و تربیتی است.
وی ابراز کرد: هدف از تاسیس مرکز افکار سنجی دانشجویان ایران( ایسپا) انجام پژوهش، افکار سنجی در سطح ملی و بین‌المللی به منظور کمک به سازمان‌ها و نهادهاست.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: خبرگزاری ایکنا، یک خبرگزاری تخصصی جهان است و زیر نظر سازمان قرآنی دانشگاهیان وابسته به جهاددانشگاهی فعالیت می‌کند.
کاظمی بیدک با اشاره به مسایل آموزشی کوتاه مدت، گفت: ارتقاء کمی و کیفی مرکز آموزش کوتاه مدت، طراحی و تدوین برگزاری دوره‌های آموزشی، راه‌اندازی و توسعه مرکز گچساران و افزایش کیفیت تدریس اساتید از جمله برنامه‌های آموزشی در این حوزه است.
وی بیان کرد: یکی از چالش‌ها و مشکلات اساسی این واحد موضوع مرکز علمی ـ کاربردی است که با افت دانشجو مواجه شده است، ان شاء الله با تمهیدات لازم و برنامه‌ریزی‌‌های عملیاتی خوب بتوانیم این مرکز را احیاء کنیم.
سرپرست جهاددانشگاهی کهگیلویه و بویراحمد یادآورشد: توسعه فعالیت‌های فرهنگی به منظور ترویج فعالیت‌هایی در حوزه آموزش، ایجاد توسعه و ساماندهی کیفی سازی ساختار‌های فرهنگی(انجمن‌های علمی، کانون‌های فرهنگی و هنری و تشکل‌های دانشجویی) از دیگر برنامه‌های در دست اجرا در این مرکز علمی کاربردی است.
انتهای پیام

captcha