ارتباط حوزه و بازار تقویت شود
کد خبر: 3772358
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵

ارتباط حوزه و بازار تقویت شود

گروه اجتماعی - مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام با تأکید بر ضرورت حضور موثرتر طلاب در مدارس گفت: طرح حضور روحانیان و طلاب استان در بازار و اقامه نماز جماعت علی‌رغم پیگیری‌های صورت گرفته، بدون نتیجه مانده است و اگر این طرح اجرایی شود می‌توان کلاس‌های اخلاقی را برای کسبه و بازاریان برگزار کرد.

ارتباط حوزه و بازار تقویت شود
به گزارش ایکنا ایلام، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وعد مراد بیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام امروز در دیدار طلاب حوزه علمیه صاحب‌الزمان(عج) با نماینده ولی فقیه در ایلام، گفت: حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین کریمی تبار قبل از اینکه یک چهره اجرایی باشند، یک چهره حوزوی هستند و انتخاب ایشان به‌عنوان نماینده ولی‌فقیه در استان افتخاری است که مقام معظم رهبری از روحانیت استان این انتخاب را فرموده‌اند.
وی نماینده ولی‌فقیه را محور اصلی طلاب و روحانیان در سراسر استان دانست و افزود: مدارس علمیه استان ایلام به‌عنوان مدارس برتر در مرکز شناخته‌ شده‌اند و برخی از مدیران مدارس که در حال فعالیت‌های جهادی و انقلابی هستند، در آینده به‌‌عنوان مدیران برتر از آن‌ها تقدیر می‌شود.
مدیر حوزه‌های علمیه ایلام با اشاره به اینکه تمامی مدیران مدارس در حوزه علمیه استان تحصیل کرده‌اند و بومی هستند، اظهار کرد: حوزه استان روبه‌جلو در حال حرکت است و تلاش می‌شود که در مدارس طلاب باسواد و با اخلاق تربیت شوند.
مرادبیگی در ادامه با تاکید بر این که نباید از فضای مجازی غافل بود، تصریح کرد: عده‌ای از طلاب در فضای مجازی فعالیت‌های خوبی دارند و در حال راه‌اندازی سایت برای انجام فعالیت‌های دینی، مذهبی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی هستند. همچنین تعئائی از طلاب در دانشگاه‌های استان در حال فعالیت‌هایی هستند و حوزه علمیه باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کند.
وی با تاکید بر ضرورت حضور موثرتر طلاب در مدارس دانش‌آموزی بخصوص مدارس، گفت: طرح حضور روحانیان و طلاب استان در بازار و اقامه نماز جماعت علی رغم پیگیری‌های صورت گرفته، بدون نتیجه مانده است و اگر این طرح اجرایی شود می‌توان کلاس‌های اخلاقی را برای کسبه و بازاریان برگزار کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه ایلام در پایان گفت: طرح «تبلیغ سیار» در سطح استان در حال اجرا است و اگر تقویت و به ‌درستی انجام شود، می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.
انتهای پیام
captcha