۴ هزار و ۹۲۰ بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند
کد خبر: 3772433
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۸
تا پایان سال‌؛

۴ هزار و ۹۲۰ بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند

گروه فرهنگی - رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: تا پایان سال جاری ۴ هزار و ۹۲۰ بسیجی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام می‌شوند.

4 هزار و 920 بسیجی به مناطق محروم کرمانشاه اعزام می‌شوند

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، حسین قبادی بصیر، رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه امروز، 24 آذرماه در جلسه‌ای با اشاره به برگزاری اردوهای سازندگی از ابتدای سال‌جاری تاکنون در این استان، گفت: از ابتدای سال تاکنون 17 هزار و 539 بسیجی به مناطق محروم استان کرمانشاه اعزام شده‌اند.
وی افزود: این اعزام‌ها در قالب اردوهای سازندگی یک تا ده روزه به این مناطق صورت گرفته و 2 هزار و 260 نفر در قالب اردوهای هجرت دانش‌آموزی به‌منظور زیباسازی و انجام تعمیرات مدارس اعزام شده‌اند.
قبادی بصیر تصریح کرد: اعزام‌های صورت گرفته دیگر در قالب فعالیت در عرصه‌های عمرانی، سلامت، پزشکی و درمانی انجام گرفت.
رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: فعالیت در عرصه فرهنگی و آموزشی و توانمندسازی در این حیطه از جمله فعالیت‌های افراد شرکت‌کننده در این طرح بود.
وی گفت: اعزام سایر اقشار در قالب اردوهای سازندگی تا پایان سال ادامه دارد و در این قالب 4 هزار و 920 نفر به مناطق محروم استان اعزام خواهند شد.
قبادی بصیر به ساخت تعددا 110 واحد مسکونی در مناطق زلزله‌زده استان با کمک خیران اشاره کرد و افزود: ساخت این تعداد بیشتر مربوط به خانوارهای تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده است.
رئیس بسیج سازندگی استان کرمانشاه اظهار کرد: در حال حاضر ساخت 15 واحد مسکونی دیگر در مناطق زلزله‌زده در دستور کار است.
انتهای پیام

captcha