برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی کشور تجلیل می‌شوند
کد خبر: 3772454
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸

برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی کشور تجلیل می‌شوند

‌گروه اجتماعی ــ همایش ملی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی فردا 25 آذرماه، در دانشگاه علوم‎ پزشکی تهران برگزار می‌شود.

‌به گزارش ایکنا؛ ششمین همایش ملی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت پذیر اجتماعی با هدف ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری اجتماعی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران و مؤسسه ملی مرهم برگزار می‌شود.

همایش ملی تجلیل از برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی به دنبال تقدیر از سمن‌ها، سازمان‌ها و افرادی است که در حوزه مسئولیت اجتماعی به ارائه خدمت به هموطنان می‌پردازند.

این همایش با همکاری و سیاستگذاری مشترک مؤسسه ملی سلامت مرهم، خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، استانداری تهران، وزارت کار، دانشگاه علوم پزشکی تهران، مجمع خیرین سلامت و با هدف شناسایی افرادی که در جامعه فعالیت خیرخواهانه داشته‌اند، برگزار می‌شود.

این همایش فردا ۲۵ آذرماه، در مرکز تالار مرکزی دانشگاه علوم پزشکی تهران و با حضور وزرای ارتباطات و بهداشت که از سخنرانان این همایش هستند برگزار  و در پایان از ۳۰ نفر برگزیده مسئولیت‌پذیر اجتماعی تقدیر می‌شود. همچنین تقدیر از افرادی که با حضور در اردو‌های جهادی فعالیت‌های مفیدی در جامعه داشته‌اند نیز در این همایش صورت می‌گیرد.

برگزیدگان مسئولیت‌پذیر اجتماعی کشور تجلیل می‌شوند
انتهای پیام
captcha