آزمون معاون آموزشی عتبات دی‌ماه برگزار می‌شود
کد خبر: 3772513
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵
مدیرکل امور کارگزاران حج و زیارت:

آزمون معاون آموزشی عتبات دی‌ماه برگزار می‌شود

گروه جامعه ــ مدیرکل امورکارگزاران سازمان حج و زیارت با بیان اینکه فراخوان و آزمون معاون آموزشی عتبات در دی‌ماه سال جاری، برگزار می‌شود، اظهار کرد: طبق نظام جدید منابع انسانی کارگزاران حج و زیارت، ورود به چرخه کارگزاران با فعالیت به عنوان معاون عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

رد نشودبه گزارش ایکنا؛ به نقل از روابط عمومی بعثه مقام معظم رهبری؛ حمیدرضا محمدی، مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت درباره چرایی فراخوان و آزمون معاون آموزشی عتبات عالیات و زمان آن، اظهار کرد: طبق نظام جدید منابع انسانی کارگزاران حج و زیارت، ورود به چرخه کارگزاران با فعالیت به عنوان معاون عتبات عالیات صورت می‌گیرد.

وی افزود: با توجه به نظام‌نامه منابع انسانی و به سبب شایسته‌گزینی و بهره‌گیری از نیروهای کارآمد، از سال گذشته نخستین فراخوان و آزمون معاون آموزشی عتبات عالیات برگزار شد، امسال نیز یک فراخوان برای علاقه‌مندانی که قصد خدمتگزاری به زائران عتبات را دارند، برگزار می‌شود و واجدان شرایط می‌توانند پس از ثبت‌نام در آزمون معاون آموزشی عتبات شرکت کنند.

 محمدی در ادامه گفت: برگزیدگان آزمون نیز پس از مصاحبه و نیازسنجی مرتبط با هر استان به عنوان معاون آموزشی عتبات عالیات انتخاب می‌شوند. پس از طی آموزش‌های لازم، افراد تعیین‌شده با هماهنگی یکی از دفاتر زیارتی و در کنار یک مدیر کاروانی (با پرداخت هزینه زائری) در قالب یکی از گروه‌های زیارتی عازم عتبات عالیات می‌شوند تا بعد از کسب تجربه و تأیید مدیر مربوطه در لیست مدیران عتبات عالیات قرار گیرند. افراد منتخب بعد از طی مراحل ذکر شده و کسب تجارب لازم می‌توانند در فراخوان‌های مربوط به حج و عمره نیز شرکت یابند و مسیر ارتقا را طی کنند.

 مدیرکل امور کارگزاران سازمان حج و زیارت تأکید کرد: تنها مسیر ورود به کارگزاری حج و زیارت طی مراحل ذکر شده است یعنی افراد می‌توانند با ورود به حوزه معاون آموزشی و مدیریت عتبات، در فراخوان‌ها و آزمون‌های مرتبط با کارگزاران حج و عمره نیز حضور یابند.

وی انتخاب کارگزاران از مسیر معاون آموزشی عتبات عالیات را رویکردی نظام‌مند و مناسب توصیف کرد و گفت: تحول در منابع انسانی کارگزاران با نگاه جوان‌گرایی و کسب تجربه افراد پیشکسوت انجام می‌گیرد، به این معنا که جوان‌ها و افراد منتخب در کنار افراد باتجربه به کسب دانش و معلومات مرتبط می‌پردازند.

انتهای پیام

captcha