حمایت ۶۹۶۸ نیکوکار از ایتام کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3772581
تاریخ انتشار : ۲۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵

حمایت ۶۹۶۸ نیکوکار از ایتام کهگیلویه و بویراحمد

گروه اجتماعی ـ مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد از پوشش حمایتی 6 هزارو ۹۶۸حامی نیکوکار از ایتام و فرزندان محسنین زیر چرخه حمایتی کمیته امداد استان در هشت‌ ماهه سال جاری خبر داد.

حمایت ۶۹۶۸ نیکوکار از ایتام کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد، قباد مبشری، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد امروز، 24 آذرماه اظهار کرد: 6 هزارو ۹۶۸ نیکوکار سرپرستی پنج هزار و ۱۳۹ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش چتر حمایتی این نهاد را برعهده دارند.
وی میزان کمک به ایتام و فرزندان محسنین را در هشت‌ ماهه ابتدایی سال جاری 6 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: این مبلغ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۵ درصد افزایش داشته است.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمیته امداد به‌ منظور حمایت از کودکان بی‌سرپرست و نیازمند، طرح اکرام ایتام و محسنین را در دستور کار خود قرار داده، ابراز کرد: دو هزار و ۹۴۳ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان است و از این تعداد دو هزار و ۹۲۲ نفر دارای حامی و ۲۱ نفر بدون حامی هستند.
مبشری عنوان کرد: همچنین تعداد فرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان پنج هزار و ۶۲۸ نفر است.
وی اضافه کرد: از این تعداد دو هزار و ۲۱۷ نفر از حمایت حامیان نیکوکار برخوردارند و سه هزار و ۴۱۱ نفر از فرزندان محسنین این نهاد بدون حامی هستند.
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه کمک‌های اهدایی حامیان برای رفع نیازهای تحصیلی، معیشتی، مسکن و درمان ایتام و محسنین هزینه می‌شود، ابراز کرد: شماره‌گیری #۱*۳*۰۷۴*۸۸۷۷* با تلفن همراه یکی از راه‌های کمک‌رسانی به ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت این نهاد است.
مبشری یادآور شد: خیران و نیکوکاران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین کمیته امداد می‌توانند به دفاتر این نهاد مراجعه کرده و یا عدد یک را به سامانه ۳۰۰۰۰۷۴۱ ارسال و همچنین به سایت‌های اکرام و محسنین مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha