شهید فهمیده؛ الگوی تمام‌عیار شجاعت و مقاومت ‌
کد خبر: 3772764
تاریخ انتشار : ۲۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۷

شهید فهمیده؛ الگوی تمام‌عیار شجاعت و مقاومت ‌

گروه اجتماعی ـ استاندار البرز گفت: شهید فهمیده باشهادت خود درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همگان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان آموخت.

شهید فهمیده الگوی تمام عیار شجاعت و مقاومت است

به گزارش ایکنا از البرز، عزیزالله شهبازی، استاندار البرز شامگاه شنبه، 24 آذرماه با حضور در منزل شهیدان فهمیده با بیان اینکه امید است دعای خیر خانواده‌های معظم شهدا چراغ راه ما مسئولان باشد، اظهار کرد: شهید حسین فهمیده، نوجوانی است که به همه جهانیان فهماند که چگونه می‌توان در سن ۱۳ سالگی ره صد ساله را طی ‌و نشان و مدال رهبریت را دریافت کرد. این شهید گرانقدر الگوی تمام عیار تمام نوجوانان ایرانی است.
وی افزود: این شهید بزرگوار دلی داشت که از حسرت پرواز بی‌تاب شده بود و وقتی فهمید با نیروی بی‌نهایت و زلالش می‌تواند عزت ایران و ایرانی را که در معرض تاراج بود، بازگرداند، دیگر درنگ نکرد و تن خود را به نارنجک آتشین سپرد و تانک دشمن را به هوا پرتاب کرد و با تقدیم جانش، شرف یک ملت را ضمانت کرد.
شهبازی بیان کرد: این دانش‌آموز و رزمنده بسیجی با ایمان و بینش عمیق و استوار خود در جنگ با دشمن پیشقدم شد و با نیل به شهادت، درس شجاعت، فداکاری و مقاومت را به همگان به‌ویژه نسل جوان و نوجوان آموخت.
استاندار البرز در پایان شهید حسین فهمیده را الگویی کم‌نظیر دانست و گفت: اینکه امام خمینی(ره) مدال بزرگ رهبری این شهید را عنوان می‌کند نشان‌دهنده این است که این شهید نه‌تنها الگویی بزرگ برای نوجوانان و جوانان کشور بلکه الگویی برای تمام مردم در جهان است.
انتهای پیام

captcha