نماز اول وقت در ادارات مورد توجه قرار گیرد
کد خبر: 3773227
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹

نماز اول وقت در ادارات مورد توجه قرار گیرد

گروه اجتماعی - فرماندار شهرستان عجب‌شیر با تأکید بر نماز اول وقت، گفت: باید به نماز اول وقت در ادارات توجه ویژه‌ای شود و با برگزاری این فریضه واجب الهی به شکل جماعت، ارزش‌های دینی و اسلامی را به نحو شایسته‌ای ادا کنیم.

نماز اول وقت در ادارات توجه ویژه‌ای شود

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، عادل اصغرپور، فرماندار شهرستان عجب‌شیر امروز، 26 آذر در جلسه شورای اقامه نماز شهرستان، با تاکید بر نماز اول وقت، گفت: باید به نماز اول وقت در ادارات توجه ویژه‌ای شود و با برگزاری این فریضه واجب الهی به شکل جماعت ، ارزش‌های دینی و اسلامی را به نحو شایسته‌ای ادا کنیم.

وی با اشاره به اینکه برپایی نماز جلوه زیبایی از سبک زندگی اسلامی است، اضافه کرد: برپایی نماز مقوله‌ای فراتر از دستورات و بخشنامه‌های سازمانی است چرا که کارکنان تمامی نهادهای و دستگاه‌های دولتی در حکومت اسلامی بر ارزش و اهمیت این امر واقف هستند.

اصغرپور با تأکید بر بازدید از نمازخانه ادارات و نمازخانه‌های بین راهی به صورت مستمر، افزود: هر یک از دستگاه‌های مرتبط متناسب با وظیفه خود به بازدیدهای منسجم از نمازخانه‌ها بپردازند.

فرماندار عجب‌شیر همچنین خواستار ساماندهی نمازخانه‌ها در ادارات شد و گفت: پاکیزگی و بهداشت نمازخانه‌ها نیز باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید براینکه مجموعه اجرایی شهرستان در ادارات و نهادها و سازمان‌ها باید بهترین مکان‌ها را باید به نماز خانه اختصاص بدهند، خاطر نشان کرد: مقوله نماز در روابط درون سازمانی مؤثر بوده و در ارزیابی مدیران نیز مد نظر خواهد گرفت.

انتهای پیام

captcha