احضار رحمانی به کمیسیون صنایع/ استیضاح بعید است
کد خبر: 3773300
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون صنایع مجلس خبر داد:

احضار رحمانی به کمیسیون صنایع/ استیضاح بعید است

گروه اقتصاد ــ حسینی‌کیا با بیان احضار وزیر صنعت، معدن و تجارت به کمیسیون صنایع اظهار کرد: وزیر صنعت باید توضیح دهد که آیا انتصاب داماد رئیس‌جمهور براساس شایسته‌سالاری بوده یا به دلایل دیگری انجام شده است که البته ما چنین دیدگاهی نداریم. لذا باید روشن شود که آیا توصیه‌ای شده یا اینکه همانند دیگر انتصاب‌ها بوده است.

رحمانی به کمیسیون صنایع احضار شد/ احتمال استیضاح وزیر صنعت بعید است

به گزارش ایکنا، در روزهای اخیر، خبر انتصاب داماد جوان رئیس‌جمهور به مقام معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت حاشیه‌های بسیاری را در جامعه و در فضای رسانه‌ای کشور در پی داشت و انتقادات بسیاری شد تا اینکه ساعاتی قبل خبر استعفای کامبیز مهدی‌زاده از معاونت وزارت صمت منتشر شد. در این راستا  شنیده‌ها حاکی است که قرار است فردا 27 آذرماه، رضا رحمانی، وزیر صمت، برای پاسخگویی به سؤال نمایندگان در کمیسیون صنایع و معادن مجلس حضور یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سیدجواد حسینی‌کیا، دبیر کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با ایکنا، در این‌باره گفت: وزیر صنعت، معدن و تجارت قرار است فردا در کمیسیون حضور یابد و درباره انتصاب حاشیه‌ساز اخیر هم از ایشان سؤال خواهد شد.

وی ادامه داد: البته سؤال به صورت رسمی و از کانال هیئت‌رئیسه کمیسیون و طی تشریفات لازم نیست، اما به طور قطع یکی از موضوعاتی است که از وزیر صمت درباره آن سؤال خواهد شد.

حسینی‌کیا تأکید کرد: وزیر صنعت باید توضیح دهد که آیا این انتخاب براساس شایسته‌سالاری بوده یا به دلایل دیگری انجام شده است. معتقدیم که این انتخاب براساس شایسته‌سالاری نبوده است. لذا باید روشن شود که آیا توصیه‌ای شده یا اینکه همانند دیگر انتصاب‌ها بوده است و چگونه قرار است آن را جبران کند.

منتخب مردم سنقر و کلیایی در خانه ملت در پایان درباره استیضاح رحمانی گفت: استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت به خاطر این انتصاب را بعید می‌دانم.

انتهای پیام

captcha