برگزاری دوره «حفظ تصویری قرآن کریم» در یزد
کد خبر: 3773383
تاریخ انتشار : ۲۶ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۲

برگزاری دوره «حفظ تصویری قرآن کریم» در یزد

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر خانه قرآن یوسف زهرا (عج) یزد از برگزاری دوره دوم «حفظ تصویری قرآن کریم» توسط استاد رجبی در یزد خبر داد.

برگزاری دوره «حفظ تصویری قران کریم» در یزد

خدیجه سلطانی، مدیر خانه یوسف زهرا (عج) در گفت­‌وگو با ایکنا یزد، با اشاره به دوره ­هایی که تاکنون توسط موسسه علیین در خانه یوسف زهرا (عج) تشکیل شده است اظهار کرد: حفظ قرآن یکی از برکات الهی است که انسان باید توفیق داشتن این نعمت را از خداوند طلب نماید.
وی طبق فرمایش حضرت آقا که باید در کشور بیش از 10 میلیون حافظ کل قرآن کریم داشته باشیم ادامه داد: افراد باید حفظ قرآن را به صورت پایدار و تثبیتی انجام دهند تا بتوانند از محفوظات خود در جامعه استفاده کاربردی داشته باشند.
سلطانی بیان کرد: به لطف الهی مدتی است که استاد رجبی یکی از حفاظ برجسته کشور در یزد دوره حفظ پایدار به روش تصویری برگزار می­ کنند و تاکنون نتایج خوبی از این دوره­ ها حاصل شده است.
سلطانی تصریح کرد: ما برای آشنایی بیشتر مردم با این طرح جدید قرآنی اقدام به برگزاری یک ترم دوره تصویری استاد رجبی به صورت رایگان نموده ایم و امیدواریم افراد با دیدن نکات خوب و تضمینی استاد در این شیوه در دوره ­های حفظ کل قرآن شرکت نمایند.
وی افزود: بزودی دوره رایگان تفسیر کاربردی قرآن کریم توسط این استاد بزرگوار برگزار خواهد شد و علاقمندان می­ توانند هرچه سریع تر قبل از اتمام ظرفیت دوره برای ثبت ­نام اقدام نمایند.
یادآور می شود خانه قرآن یوسف زهرا(عج) در شهر یزد، خیابان شهید رجایی، روبروی هتل ساباط، کوچه برج متولی قرار دارد و علاقه مندان می توانند برای شرکت در دوره با شماره 36272132 تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha