شناخت دقيق و آموزش متناسب؛ لازمه كنترل آسیب‌های اجتماعی
کد خبر: 3773757
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۲

شناخت دقيق و آموزش متناسب؛ لازمه كنترل آسیب‌های اجتماعی

گروه اجتماعی- معاون سياسی، امنيتی و اجتماعی فرمانداری يزد گفت: شناخت دقيق آسیب‌های اجتماعی و آموزش متناسب با آن به گروه‌های هدف و خانواده‌ها، ضمن كاستن مشكلات، در كنترل آن‌ها نيز مؤثر خواهد بود.

شناخت دقيق و آموزش متناسب؛ لازمه كنترل آسیب‌های اجتماعی

به گزارش ایکنا از یزد، محمدعلی جعفری، معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري يزد 27 آذرماه در نشست با انجمن الکلی‌های گمنام يزد اظهار کرد: شناخت دقيق آسیب‌های اجتماعي و آموزش متناسب با آن به گروه‌های هدف و خانواده‌ها، ضمن نقش مؤثر در كاستن از مشكلات در كنترل آن‌ها نيز اثربخش خواهد است.
معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي فرمانداري يزد با هشدار به خانواده‌ها در خصوص برخوردهای نامناسب با فرزنداني كه به سمت مواد مخدر و مشروبات الكي روي آورده‌اند گفت: طي سال‌های اخير سمن‌هایی به‌منظور حمايت و هدايت از معتادين و الکی‌ها با عنوان NA و AA شکل‌ گرفته كه عملكرد درخشاني در جهت كنترل اين آسیب‌ها داشته است.
وي شکل‌گیری اين نشست را در راستاي اجراي مصوبات شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان يزد دانست و افزود: قوت گرفتن اين انجمن‌ها ضمن كاستن از آسیب‌ها كمك شاياني به افرادي كه در دام اين مواد افتاده‌اند خواهد كرد.
جعفري آموزش فردبه‌فرد را اساس اين انجمن‌ها برشمرد و تصريح كرد: در همين راستا 18 گروه با افزون بر 600 عضو در يزد براي رهايي و مبارزه با كشش مجدد دروني افراد مبتلا فعاليت می‌کنند.
معاون سياسي فرمانداري يزد با اشاره به چاپ 90 عنوان كتاب در اين خصوص گفت: در ايران 10 عنوان ترجمه و با مبالغ اندك در اختيار افراد بيمار قرارگرفته است.

انتهای پیام

captcha