9 دی باطل‎السحر توطئه‎های دشمن بود
کد خبر: 3776282
تاریخ انتشار : ۰۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۴
حجت‎الاسلام محمودی:

9 دی باطل‎السحر توطئه‎های دشمن بود

گروه سیاسی ــ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران با گرامیداشت یوم‌الله 9دی گفت: آنچه که می‌توانست فتنه را خنثی کند حضور پر صلابت ملت ایران بود که توانست تمام محاسبات سیاسی را بر هم بریزد؛ 9 دی باطل‌السحر تمام این توطئه‌ها بود.

به گزارش ایکنا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران، در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته تهران، با تسلیت درگذشت آیت‌الله هاشمی شاهرودی به روز نهم دی اشاره کرد و گفت: 9 دی روز بزرگی در تاریخ انقلاب اسلامی و حماسه‌ای ماندگار در کارنامه ملت مقاوم و صبور ایران است.

وی افزود: 9 دی جلوه‌ای از صلابت مردم در برابر فتنه گران و اربابان آنها بود و به فرموده مقام معظم رهبری این حرکت مردم کار بزرگی بود که هر چه انسان در اطراف ان فکر کند دست خدای متعال، روح ولایت و روح حسین بن علی(ع) را می‌بیند. این کارهایی نیست که با اراده امثال ما انجام بگیرد. این کار خداست این دست قدرت الهی است.

محمودی اطهار کرد: فتنه سال 88 جنگی احزابی بود که علیه ملت ایران شکل گرفت. امریکا، اسرائیل و انگلیس و دشمنان ملت ایران با کمال صراحت در برابر انقلاب اسلامی ایستادند و از عده‌ای نفوذی و مزدور حمایت کردند. رئیس جمهور وقت امریکا در مصاحبه‌ای گفت من از کسانی که در پی عدالت از یک راه مسالمت‎آمیز هستند حمایت می‎کنم. وزیر خارجه وقت فرانسه گفت آنانی که در ایران دست به تظاهرات زدند بدانند تنها نیستند.

وی ادامه داد: دست‌اندرکاران برخی سفارتخانه‌های غربی با حضور در میان اغتشاشگران به هدایت آنها می‌پرداختند که بیشترین نقش را سفارت انگلیس ایفا کرد. و برخی دولت‌های غربی با صراحت اعلام کردند درب سفارتخانه‌های آنان در تهران به روی معترضین باز است.

محمودی افزود: ظلم ها و جنایاتی که توسط فتنه گران و حامیان آن‌ها صورت گرفت هرگز از ذهن مردم ایران پاک نخواهد شد. مسجد لولاگر تهران توسط آنها به آتش کشیده شد، علیه مقدسات با صراحت شعار دادند، اموال عمومی به آتش کشیده شد، به خیمه‌های عزای امام حسین(ع) جسارتن شد و برخی عزاداران حسینی مورد تعرض قرار گرفتند و تمام مظاهر دینداری جسارت شد و به امام و آرمان‌های شهدا توهین روا کردند.

وی بیان کرد: مجموعه رخدادهای فتنه 88  نشان  داد که استکبار جهانی و مزدوران داخلی آنها دین و اعتقادات و تمام ارزش‌های انقلابی مردم  را نشانه گرفتند و با کمال تأسف آدم‌هایی آلت دست دشمن شدند که انتظار نمی‌رفت مجری سیاست‌های استکباری شوند.

محمودی ابراز کرد: آنچه که می‌توانست این فتنه را خنثی کند حضور پر صلابت ملت ایران بود که توانست تمام محاسبات سیاسی را بر هم بریزد و 9 دی باطل‌السحر تمام این توطئه‌ها بود و از اینجا به ملت بزرگ ایران درود می فرستیم که به میدان آمدند و خط بطلان بر توطئه‌های دشمن کشیدند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران اطهار کرد: بر ماست که آن حماسه بزرگ را زنده نگه بداربم و بدانیم هیچ‌گاه فتنه تمام نمی‌شود تا زمانی که انقلاب اسلامی بر اصول و مبانی خود پابرجاست. امروز هم با کمال تأسف شاهد فتنه‌های اقتصادی، سیاسی و فرهنگی هستیم و به جای اینکه برخی فتنه‌گران را وادار به توبه و عذرخواهی کنند و از مظلومیت اسلام و انقلاب دفاع کنند از رفع حصر سران فتنه دم می‌زنند.

وی بیان کرد: لذا 9 دی سالروز آن حماسه بزرگ و یادآوری هوشیاری و بیداری مردم است که همواره آماده باسند تا توطئه‌های دشمن را خنثی سازند. خوشبختانه در این ایام دی ماه نشست‌های و برنامه‌های تبیینی و تحلیلی در مسجاد و پایگاه‌های بسیج و تشکل‌های مردمی و انقلابی در حال برگزاری است.

محمودی ادامه داد: باید تمام مساجد و دلسوزان انقلاب و نظام با روشنگری در این زمینه تلاش و برنامه داشته باشند. روشنگری در فضای رسانه‌ای و مجازی مسئولیت مهمی است که بر دوش تمامی دلسوزان انقلاب اسلام است. در روز 9 دی برای بار دیگر شاهد حضور باشکوه مردم انقلابی ایران اسلامی در مراسم خواهیم بود.

وی اظهار کرد: امسال در روز 9 دی تجمع سراسری مردم انقلابی برگزار خواهد شد و در تهران نیز این مراسم رأس ساعت 10 صبح در میدان امام حسین(ع) با سخنرانی سردار سرافراز اسلام سردار سلامی برگزار می‌شود و بار دیگر سازش ناپذیری خود را با استکبار و ایستادگی خود را در برابر نفوذی‌های داخلی به نمایش خواهند گذاشت و با حضور خود نشان خواهند داد فریب عمرو عاص‌ها و ابوموسی اشعری های زمان را نخواهند خورد.

انتهای پیام       

              

captcha