مهلت ثبت‌ نام سومین دوره مسابقات محلات کرج تمدید شد
کد خبر: 3776497
تاریخ انتشار : ۰۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸

مهلت ثبت‌ نام سومین دوره مسابقات محلات کرج تمدید شد

گروه مسابقات ــ زمان ثبت‌ نام سومین دوره مسابقات قرآن محلات شهرستان کرج تا روز 10 دی‌ماه جاری تمدید شد.

به گزارش ایکنا؛ زمان ثبت‌ نام سومین دوره مسابقات قرآن محلات شهرستان کرج که از 26 آذرماه آغاز شده بود تا 10 دی‌ماه تمدید شد و زمان برگزاری مسابقات نیز به 15 دی‌ماه موکول شد. تغییرات نهایی متعاقباً اعلام خواهد شد.

در این مسابقات برای هر مقطع سنی رشته‌های خاصی در نظر گرفته شده است. به طور مثال؛ رشته‌ قرائت یا حفظ ۱۲ سوره آخر قرآن، ویژه گروه سنی ۵ تا ۷ سال و رشته‌های قرائت آزاد، ترتیل جزءهای ۲۹ و ۳۰ و حفظ ۱جزء، ویژه مقطع سنی ۸ تا ۱۱ سال است.

همچنین، رشته‌های قرائت آزاد، ترتیل جزءهای ۲۸، ۲۹ و ۳۰ و حفظ ۱ جزء و ۳۰ جزء ویژه مقطع سنی ۱۲ تا ۱۸سال است. رشته‌های قرائت آزاد، ترتیل آزاد و حفظ جزءهای ۵، ۱۰، ۲۰ و ۳۰ جزء نیز ویژه مقطع سنی ۱۹ تا ۴۰ سال به بالا برپا می‌شود.

یادآور می‌شود، مراسم اختتامیه این رقابت‌ها که به‌مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می‌شود،‌۱۲ بهمن‌ماه در تالار شهیدان نژادفلاح خواهد بود و به همت سازمان فرهنگی ـ اجتماعی ورزشی شهرداری کرج در راستای سیاست‌های شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان البرز برپا می‌شود. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رقابت‌ها می‌توانند به وب‌سایت sfe.karaj.ir مراجعه و یا با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

انتهای پیام

captcha