سرنگونی نظام اسلامی؛ هدف اصلی اتاق‌های فکر دشمنان ‌
کد خبر: 3776933
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۴

سرنگونی نظام اسلامی؛ هدف اصلی اتاق‌های فکر دشمنان ‌

گروه اجتماعی ـ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان با تمام قوا و نیرو وارد میدان نبرد شدند و فتنه‌ها و تحریم‌ها را علیه ملت به کار بردند، گفت: آن‌ها با تشکیل اتاق‌های فکر به دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و هر ساله میلیاردها دلار برای براندازی و سرنگونی انقلاب اسلامی تصویب می‌کنند.

سرنگونی نظام اسلامی، هدف اصلی اتاق‌های فکر دشمنان هستند

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام امروز، 9 دی‌ماه در مراسم گرامیداشت یوم‌الله 9 دی که در مسجد امام حسین(ع) بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: امام راحل با ایجاد انقلاب دست سلطه‌گران را از منافع و منابع ملت ایران قطع کرد.
وی با بیان اینکه ابهت دشمنان در منطقه از بین رفته است، گفت: امام راحل یک نظام الهی و ولایی را در ایران اسلامی محقق کرد لذا دشمنان از این گونه نظامی ناامید و عصبانی هستند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه دشمنان با تمام قوا و نیرو وارد میدان نبرد شدند و فتنه‌ها و تحریم‌ها را علیه ملت به کار بردند، افزود: آن‌ها با تشکیل اتاق‌های فکر به‌دنبال براندازی نظام اسلامی هستند و هر ساله میلیاردها دلار برای براندازی و سرنگونی انقلاب اسلامی تصویب می‌کنند.
مظفر اظهار کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی برخی از کشورهای ذلیل را در منطقه برای همکاری به خدمت گرفتند و آن‌ها وقتی از جنگ نظامی ناامید شدند به‌دنبال فروپاشیدن انقلاب از درون هستند.
وی ادامه داد: انقلاب اسلامی به پشتوانه ملت ایران و مبانی الهی و آموزه‌های وحیانی به کوری چشم دشمنان استوار و پویا مانده و نهال انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا تنومند و قدرتمند شده است.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: فتنه 88 به بهانه اعتراض و تقلب در انتخابات آغاز شد اما در واقع انتخابات بهانه‌ای برای نشانه گرفتن اصل نظام بود.
مظفر با بیان اینکه فتنه‌گران با آغاز فتنه به بهانه تقلب بلافاصله ماهیت خود را تغییر دادند، اظهار کرد: آنان به مقدسات اسلام، امام و رهبری توهین کردند، احکام اسلامی را به تمسخر گرفتند و دست دوستی به بیگانگان دادند.

ملت ایران فتنه 88 را تبدیل به فرصت کردند
وی افزود: فتنه‌گران با حمله به عزاداران حسینی در روز عاشورا ماهیت ضد دینی خود را نشان دادند و جریانات خارجی با راه اندازی دفاتر خاص بین‌المللی به‌دنبال براندازی انقلاب اسلامی بودند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: مردم فتنه 88 را تبدیل به حماسه و یک فرصت کردند و با حضور در 9 دی طومار فتنه‌گران را پیچیدند و نشان دادند که هرگز پشت به خون شهدا نمی‌کنند.
مظفر اظهار کرد: دشمنان اعتراف می‌کنند که سال‌ها در کاخ سفید برنامه‌ریزی می‌کنند و میلیاردها دلار برای براندازی نظام اختصاص می‌دهند اما رهبر معظم انقلاب با یک سخنرانی تمام این برنامه‌ها را نقش بر آب می‌کند لذا این ثبات و اقتدار نظام اسلامی را به برکت ملت ایران و رهبری‌های داعیانه مقام معظم رهبری داریم و ملت ایران یک لحظه از این عظمت غفلت کند بلایی بر سرش می‌آید که بر سر مردم منطقه آمده است.
وی با بیان اینکه دشمنان سرافکنده‌تر از گذشته از منطقه خارج می‌شوند، بیان کرد: آمریکایی‌ها با گستاخی جنبش سبز را به‌عنوان یاران خود انتخاب کردند و می‌خواستند با این جنبش نظام اسلامی را سرنگون کنند و هیچ کدام از سران فتنه نیز علیه اقدامات دشمنان موضع‌گیری نکردند و هیچ خط مشی بین خود و دشمن مشخص نکردند.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه تحلیل دشمنان دو موضوع بود، گفت: یکی از تحلیل‌های آن‌ها این بود که بین نسل جدید و قدیم انقلاب فاصله افتاده و نسل جدید نسبت به نسل قدیم حساسیت ندارند و تحلیل آن‌ها این بود اگر نسل جدید شورش‌ها را ببینند با فتنه‌گران همراهی می‌کنند.
مظفر یادآور شد: تحلیل دیگر آن‌ها نیز این بود که نسل قدیم خسته شده و به فکر معیشت و اشتغال است و دچار مشکل مالی شدند لذا آمادگی برای فتنه دارند اما هر دو تحلیل دشمنان غلط بود و ملت ایران نشان دادند در جایی‌که منافع اسلام، انقلاب و ارزش‌های رهبری و امام در خطر باشد با هیچ کسی شوخی ندارند.

انتهای پیام

captcha