10 اسفندماه؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس
کد خبر: 3777401
تاریخ انتشار : ۱۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶

10 اسفندماه؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس

گروه فرهنگی- دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس را تا 10 اسفند ماه اعلام کرد و افزود: از 15 اسفند ماه تا فرودین سال آینده  داوری آثار به پایان می‌رسد.

10 اسفندماه؛ مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس
به گزارش ایکنا از مازندران، مهدی فلاح  امروز 10 دی‌ماه در نشست خبری گفت: چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران، اردیبهشت ماه سال 98 در استان برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این جشنواره هنری در 10 بخش برگزار می‌شود، افزود: ادبیات، ادبیات نمایشی، هنرهای تجسمی، خوشنویسی، فیلم کوتاه، انیمیشن، تئاتر خیابانی، استندآپ کمدی، موسیقی، پژوهش‌های هنری، مداحی ویژه برادران و آوایی ویژه خواهران از بخش‌های فراخوان ارسال آثار مرحله استانی چهارمین جشنواره هنری دانشجویی ققنوس است. 
وی افزود: 
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس با اشاره به اینکه در تمامی بخش‌های جشنواره نفرات اول تا سوم جوایز نفیسی اهدا می‌شود، تصریح کرد:  جشنواره هنری دانشجویی ققنوس حرکتی مردمی و دانشجویی است که فرصتی برای معرفی استعدادهای نوظهور در دانشگاه‌ها است. 
 
فلاح با بیان اینکه سال گذشته 400 اثر به جشنواره ققنوس ارسال شده بود، تصریح کرد: امسال پیش‌بینی می‌شود هزار اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شود. 
 
وی مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره هنری دانشجویی ققنوس را تا 10 اسفند ماه اعلام کرد و افزود: از 15 اسفند ماه تا فرودین سال آینده  داوری آثار به پایان می‌رسد.
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس مازندران ورود دانشجویان به هنر را موجب تعالی آن‌ها دانست و اظهار کرد: هنرباید در خدمت تعالی انسان‌ها قرار گیرد، وقتی دین متعالی کننده انسان‌ها است پس می‌توان از هنر اسلامی به عنوان ارتقا دهنده روح و افکار انسانی یاد کرد. 
 
فلاح با بیان اینکه بسیج در همه عرصه‌ها به شکل انقلابی حضور دارد و یکی از این عرصه‌ها در زمینه هنری است، تصریح کرد: هنر مسئولیتی را برای صاحب آن به همراه دارد که هنرمند به علت ویژگی‌های بسیار ممتاز هنر باید نسبت به قالب آن احساس تعهد کند. 
 
وی در ادامه افزود: بسیج دانشجویی به دنبال استفاده از ظرفیت حداکثری دانشجویان استان در عرصه هنر و ترویج فرهنگ و نگاه انقلاب اسلامی با بهره گیری از رشته‌های فرهنگی و هنری است. 
 
دبیر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس درباره نحوه کسب اطلاعات بیشتر گفت: علاقه‌مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره 09305185538 تماس حاصل کنند. 
لازم به ذکر است: در پایان این نشست از پوستر جشنواره هنری دانشجویی ققنوس توسط فرزند شهید لطیفی رو نمایی شد. 
انتهای پیام
captcha