کاهش 50 درصدی تبلیغات کتب کمک درسی در پی دستور مقام معظم رهبری
کد خبر: 3777567
تاریخ انتشار : ۱۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۳
بطحایی خبر داد؛

کاهش 50 درصدی تبلیغات کتب کمک درسی در پی دستور مقام معظم رهبری

گروه جامعه ــ وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه چندی پیش نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم مبنی بر اینکه حجم گسترده تبلیغات کتاب‌های کمک درسی موجب تخریب هدف‌های تربیتی و پرورشی ما در مدرسه شده است، گفت: در پی دستور مقام معظم رهبری با همکاری سازمان صداوسیما پخش این‌گونه تبلیغات 50 درصد کاهش پیدا کرده است.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری خانه ملت، سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش درباره نامه خود به رهبری در خصوص تبلیغات مؤسسات آموزشی گفت: چندی پیش نامه‌ای خدمت مقام معظم رهبری نوشتم مبنی بر اینکه حجم گسترده تبلیغات کتاب‌های کمک درسی موجب تخریب هدف‌های تربیتی و پرورشی ما در مدرسه شده است.

وزیر آموزش و پرورش افزود: از محضر ایشان خواستم تمهیدی به کار گیرند تا در رسانه‌ها از جمله رسانه ملی تا آنجا که ممکن است این میزان کاهش پیدا کند و پخش تبلیغات با نظر کارشناسی وزارت آموزش و پرورش صورت گیرد.

این عضو هیئت دولت ادامه داد: ایشان هم پی‌نوشتی را مرقوم فرمودند و به بخش‌های مختلف دستور دادند؛ در اولین گام و با همکاری سازمان صداوسیما پخش این‌گونه تبلیغات 50 درصد کاهش پیدا کرده که این یک قدم بسیار مؤثر است و از همکاری صدا و سیما تشکر می‌کنم.

captcha