یک میلیارد و ۷۱ میلیون تومان به معیشت‌بگیران چالوسی پرداخت شد
کد خبر: 3777924
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
در ۹ ماهه گذشته؛

یک میلیارد و ۷۱ میلیون تومان به معیشت‌بگیران چالوسی پرداخت شد

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیته امداد چالوس از پرداخت یک میلیارد و ۷۱ میلیون تومان کمک معیشت در ۹ ماهه گذشته به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان خبر داد.

یک میلیارد و 71 میلیون تومان به معیشت‌بگیران چالوسی پرداخت شد
به گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد مازندران، محمد قمی، رئیس کمیته امداد چالوس گفت: توجه به رفع نیازهای مددجویان تحت حمایت و هدایت آن‌ها به سمت توانمندسازی از اولویت‌های مهم این نهاد است.
وی با اشاره به اینکه 2 هزار و 381 خانوار در چالوس کمک معیشت بگیر کمیته امداد هستند، افزود: یک میلیارد و 71 میلیون تومان به این خانوارها طی 9 ماهه امسال  کمک معیشت پرداخت شد.
رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه خدمات این نهاد به‌صورت زمان‌دار و هدفمند به مددجویان این نهاد ارائه می‌شود، اظهار کرد: تلاش می‌کنیم با ایجاد روحیه و فرهنگ کار و تلاش بین مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در چالوس زمینه استقلال فکری، معیشتی و خودکفایی آن‌ها را در یک بازه زمانی مشخص فراهم کنیم.
وی افزود: در کنار توجه به توانمندسازی مددجویان تحت حمایت ارائه خدمات ضروری و مورد نیاز آن‌ها از جمله پرداخت کمک‌هزینه جهیزیه و ازدواج به زوج‌های جوان نیازمند، پرداخت هزینه‌های درمانی، وام‌های ضروری و کارگشایی و پرداخت کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان نیازمند از سرفصل‌های خدماتی این نهاد در حوزه حمایت‌های اجتماعی است.
قمی با بیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد چالوس شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و از کارافتادگان هستند، افزود: ارائه خدمات مسکن و ساختمان، برگزاری اردوهای زیارتی، فرهنگی و آموزشی، کمک‌هزینه تأمین جهیزیه و ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تأمین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی، اشتغال و خودکفایی ازجمله خدمات این نهاد برای کمک به حل مشکل خانواده‌های نیازمند و تحت حمایت است.
captcha