جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود
کد خبر: 3778023
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس پلیس راه البرز از اجرای محدودیت‌های ترافیكی در محورهای مواصلاتی این استان خبر داد.

جاده چالوس یک‌طرفه می‌شود

رضا گودرزی، رئیس پلیس راه استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به منظور تأمین نظم و امنیت در جاده‌ها و محورهای مواصلاتی استان البرز محدودیت‌های ترافیکی اجرا می‌شود.
وی افزود: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه، 12 دی‌ماه تا ساعت 6 روز شنبه، 15 دی‌ماه از محورهای «کرج ـ چالوس»، هراز، فیروزكوه و محور تهران- سمنان- مشهد و بالعكس ممنوع است.
این مقام انتظامی، خاطرنشان کرد: تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 14تا 24 روز جمعه، 14 دی‌ماه از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسائط نقلیه از ساعت 17 تا 24 همان روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یک طرفه خواهد بود.
رئیس پلیس راه استان البرز، خاطرنشان کرد: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان است.
یادآور می‌شود، انسداد شبانه محور کرج-چالوس نیز که از این هفته آغاز شده تا 20 اسفند ادامه خواهد داشت؛ بر این اساس از ساعت 10 شب تا پنج صبح شنبه تا سه شنبه هر هفته شاهد انسداد این محور خواهیم بود. این انسداد شبانه به دلیل تثبیت سقف تونل شماره پنج جاده کرج -چالوس به وجود آمده و پس از پایان عملیات، به اتمام می‌رسد.
انتهای پیام

captcha