خروج نظامی آمریکا از سوریه در برنامه «ما مردم»
کد خبر: 3778547
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸

خروج نظامی آمریکا از سوریه در برنامه «ما مردم»

گروه هنر ــ برنامه «ما مردم» به بررسی دو موضوع شامل تصمیمات ناگهانی دونالد ترامپ مبنی بر خروج نظامی از سوریه و عقب نشینی از افغانستان خواهد پرداخت.

به گزارش ایکنا، برنامه این هفته «ما مردم» به بررسی دو موضوع شامل تصمیمات ناگهانی دونالد ترامپ مبنی بر خروج نظامی از سوریه و عقب نشینی از افغانستان و مشکلات ترامپ در سال 2019 خواهد پرداخت. این برنامه ضمن اشاره به تصمیمات اخیر ترامپ مبنی بر خروج نظامی از سوریه و افغانستان که مردم آمریکا، اعضای کنگره و تمامی متحدان این کشور را شوکه کرد، استعفای جیمز ماتیس وزیر دفاع آمریکا در پی این تصمیم را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
نگاهی به تأثیر خروج آمریکا از سوریه بر حضور دیگر کشور‌های حاضر در این کشور و واکاوی تاثیر این تصمیم بر کاهش قدرت گروه‌های تروریستی و مخالف در سوریه که اغلب آن‌ها توسط آمریکا، تجهیز تسلیحاتی و مالی می‌شدند نیز از دیگر محور‌های موضوعی در این زمینه است که با حضور جانیس کورت کامپ، فعال ارشد صلح و روزنامه‌نگار آمریکایی مورد بحث و گفت‌و‌گو قرار می‌گیرد.
مشکلات پیش روی ترامپ در سال ۲۰۱۹ عنوان موضوع دیگری است که در برنامه این هفته «ما مردم» و با حضور کیت پریستون مدیر نهاد «اتک دِ سیستم دات او آرجی» از ایالت ویرجینیای آمریکا مورد بحث قرار می‌گیرد. از جمله این مسایل و مشکلات می‌توان مسائل مربوط به بودجه آمریکا، رویارویی با دموکرات‌ها در کنگره، تصمیمات بانک مرکزی آمریکا مبنی بر افزایش نرخ بهره و دیگر فشار‌های سیاسی و حقوقی اشاره کرد.
«ما مردم» به تهیه‌کنندگی عاطفه سادات دربندی، شنبه ۱۵ دی ماه ساعت ۲۰:۰۰ به وقت تهران به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه یکشنبه ساعت ۲۳:۰۰، دوشنبه ساعت ۰۷:۰۰ و ۱۸:۰۰ و سه شنبه ساعت ۰۳:۰۰ روی آنتن خواهد رفت.
انتهای پیام
captcha