امروز دشمن فرضی معنا ندارد
کد خبر: 3778617
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹
بوعلی:

امروز دشمن فرضی معنا ندارد

گروه سیاست و اقتصاد ـ جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با تأكید بر اینكه دشمنان امروزی، مشخص هستند و دشمن فرضی معنا ندارد، گفت: دشمن اصلی ملت ایران، آمریکاست.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، سردار یدالله بوعلی، جانشین فرمانده سپاه فجر فارس در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه فیروزآباد گفت:‌ دشمنان امروزی دشمنان مشخص‌شده‌ای هستند و دشمن فرضی معنا ندارد.
وی با بیان اینكه دشمن اصلی ملت ایران، آمریکاست، افزود: این دشمن با تحلیل نسبت به علم و تجربه در طول 80-90 سال به‌وجود آمده است که در طول 40 سال انقلاب اسلامی نیز همواره شاهد دشمنی آمریكا با ملت ایران بوده‌ایم.
بوعلی اظهار كرد: دشمن در طول 40 سال انقلاب اسلامی از هر روزنه‌ای توطئه‌های خصمانه‌ای و نفوذ مكارانه‌ای علیه ملت ایران مدیریت كرد.
جانشین فرمانده سپاه فجر فارس، ام‌القرای جهان اسلام را نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خامنه‌ای دانست و بیان کرد: ام‌القرای جهان اسلام ادامه حکومت اسلام ناب محمدی(ص) و امتداد حکومت علی‌بن ابیطالب(ع) و ادامه دهنده نهضت سرخ عاشورا است.
سیدکمال علوی، فرماندار فیروزاباد نیز در این مراسم گفت: سپاه کارنامه درخشانی در انقلاب اسلامی دارد و به‌دلیل اقتدار و دفاع جانانه و قاطع از کشور همواره آماج حمله دشمنان است.
وی با تأکید بر اینکه معنویت، اعتقاد و باور مهم‌ترین دلیل اقتدار سپاه است، افزود: افتخار سپاه به باورها و معنویت است و با همین روحیه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی پیش می‌رود.
یادآور می‌شود، در این مراسم از زحمات شمشاد محبی قدردانی و محمدرسول رضایی به عنوان فرمانده جدید سپاه فیروزآباد معارفه شد.
انتهای پیام

captcha