درس شهدا، توكل و تكیه به توان داخلی است/ لزوم بازگشت به تفكرات دوران دفاع مقدس
کد خبر: 3780279
تاریخ انتشار : ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
دوستدار:

درس شهدا، توكل و تكیه به توان داخلی است/ لزوم بازگشت به تفكرات دوران دفاع مقدس

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) درس شهدا را توکل، توسل و تکیه به توان داخلی دانست و گفت: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار دشمنان قرار گرفته‌ایم، راه موفقیت، بازگشت به تفکرات دوران دفاع مقدس است.

به گزارش ایكنا از فارس، محمدجعفر دوستدار، فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز شب گذشته، 20 دی‌ماه در یادواره دو شهید مفقودالاثر روستای كرونی بخش مركزی شیراز درس شهدا را توکل، توسل و تکیه به توان داخلی دانست و گفت: یادواره شهدا جلسه‌ای یادآوری و تذکر است که یادمان نرود دوران دفاع مقدس با دست خالی چگونه در مقابل دشمنان ایستادگی کردیم.
وی افزود: اگر امروز در جنگ فرهنگی و اقتصادی تمام عیار دشمنان قرار گرفته‌ایم، راه موفقیت بازگشت به تفکرات دوران دفاع مقدس است.
دوستدار با بیان اینکه دوران دقاع مقدس دوران طلایی است، گفت: باید از این دوران مانند گنج مواظبت کرد چراکه از اهمیت بالایی برخوردار است و دشمنان نیز درصدد از بین بردن این فرهنگ از میان جوانان هستند.
وی، مهم‌ترین دستاورد یادواره‌های شهدا را ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و افزود: یادآوری مجدد دوران دفاع مقدس صفا و صمیمیت را در میان اقشار محتلف جامه به ویژه جوانان توسعه می‌دهد.
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز تأكید كرد: یادواره‌های شهدا، آبروی محله و اردوهای راهیان نور سه برنامه برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به شمار می‌روند كه به‌همت سپاه اجرایی می‌شوند.
وی بیان کرد: روزی که امام خمینی(ره) پرچم هیهات منا الذله را به دست گرفتند و فرمودند نه ظلم می‌کنیم و نه زیر بار ظلم می‌رویم مردم نیز زیر این پرچم جمع شده و به پیروزی رسیدند.
دوستدار یادآور شد: در کشور ما 40 هزار مستشار آمریکایی وجود داشت که حقوق آنان بیشتر از همه کشور بود، دشمنان به این دلیل که اگر کشور ایران به تنهایی برخیزد قطعا اجازه نمی‌دهد که آنان در این کشور فعالیت‌های خود را انجام دهند بنابراین درصدد از بین بردن این نظام مقدس اسلامی برآمدند.
وی با بیان اینكه 17 هزار شهید ترور داریم، گفت: انقلاب اسلامی شیعیان بسیاری را در جای جای جهان تربیت کرده است که این در جای خود دستاوردی مهم از انقلاب اسلامی است.ژ
فرمانده سپاه ناحیه بقیةالله(عج) شیراز اظهار كرد: دشمنان توطئه‌های بسیاری از جمله جنگ تحمیلی را برای از بین بردن نظام انجام دادند که بحمد الهی هیچ کدام از آنان به ثمر ننشست و بعد از این نیز به ثمر نخواهد نشست.
وی همچنین لزوم تکیه به توان داخلی را مورد تأكید قرار داد و گفت: باید سهم خود را از حمایت تولیدات داخلی با خرید آن انجام دهیم چراکه ادای دینی به شهدا است، این امر همان جنگ اقتصادی است که مقام معظم رهبری نیز به آن اشاره کرده‌اند.
دوستدار تاکید کرد: ما می‌توانیم تمام مشکلات داخلی را با رهنمون‌های مقام معظم رهبری برطرف کنیم و ان‌شاءلله راه شهدا را ادامه خواهیم داد و پرچم را به دست صاحب اصلی خود خواهیم رساند.
انتهای پیام

captcha