بیش از چهار میلیون نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند
کد خبر: 3780569
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲

بیش از چهار میلیون نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند

گروه اجتماعی - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از افزایش ۱۲.۵ درصدی تردد از مرز مهران خبر داد و گفت: امسال از ابتدای سال تاکنون چهار میلیون و ۱۲۲ هزار نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند.

بیش از چهار میلیون نفر از مرز بین‌المللی مهران تردد کردند
به گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، نورالله دلخواه، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام اظهار کرد: نیمی از این آمار تردد مربوط به ایام اربعین امسال است و مابقی نیز در طول سال انجام شده است.
وی نزدیکی مرز مهران به شهرهای عراق را دلیل استقبال مسافران و زائران از این مرز عنوان کرد و افزود: تردد از این مرز در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 12.5 درصد رشد داشته است.
دلخواه یادآور شد: زیرساخت‌های خوبی در مرز مهران از جمله آبرسانی، گیت‌های ورود و خروج، سرویس‌های بهداشتی، حمل و نقل مناسب و غیره ایجاد شده است.
وی با اشاره به میزان جابجایی کالا در استان ایلام گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از یک میلیون و 671 هزار تن کالا طی 109 هزار سرویس جابجا شده است.
دلخواه گفت: استفاده از نسخه جدید نرم‌افزار، کنترل صدور بارنامه، بازدید میدانی از وضعیت شرکت‌های حمل بار و کنترل وسایل نقلیه باری و بارنامه در جاده از دلایل افزایش صدور بارنامه است.
مدیرکل راهداری و حمل و راهداری استان ایلام تأکید کرد: سالانه بیش از 95 درصد جابجایی کالا در داخل استان توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای ایلام انجام می‌شود.
انتهای پیام
captcha