ضرورت ارتباط گیری بیشتر ائمه جماعات با جوانان
کد خبر: 3781124
تاریخ انتشار : ۲۴ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۸

ضرورت ارتباط گیری بیشتر ائمه جماعات با جوانان

گروه معارف - قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها در جامعه اسلامی، عدم توجه به نماز اول وقت است، تصریح کرد: ائمه جماعات باید ارتباط خود را با جوانان بیشتر کنند و برنامه‌های متنوعی برای جذب مخاطب در مساجد داشته باشند.

عدم ارتباط جوانان با مسجد؛ هدف امروز دشمن

حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی، اظهار کرد: نماز و مسجد، انسان‌ها را از زشتی‌ها و پلیدی‌ها حفظ می‌کند.
وی با بیان اینکه بسیاری از فسادها و آلودگی‌ها به دلیل عدم توجه به نماز اول وقت و نداشتن ایمان است، گفت: دشمن می‌خواهد از ارتباط جوانان با مساجد، علما و پیوند آن‌ها با ارزش‌های انقلاب جلوگیری کرده و در تلاش است حضور جوانان در مساجد را کمرنگ جلوه دهد.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: دشمنان روی جوانان این جامعه برنامه‌ریزی کرده و آن‌ها را هدف آماج حملات خود قرار می‌دهند.
نوفرستی با بیان اینکه یکی از آسیب‌ها در جامعه اسلامی، عدم توجه به نماز اول وقت است، تصریح کرد: ائمه جماعات باید ارتباط خود را با جوانان بیشتر کنند و برنامه‌های متنوعی برای جذب مخاطب در مساجد داشته باشند.
وی ادامه داد: گاهی اوقات با برخی کوتاهی‌ها از سوی مسئولان، جوانان از مساجد و ارزش‌های انقلاب دور می‌شوند لذا باید به جوانان نقش دهیم و حضور آن‌ها در مساجد بیشتر شود.
قائم مقام نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی خاطرنشان کرد: فرمایشات مقام معظم رهبری در محافل مختلف در جامعه تاثیرگذار است و بیش از پیش به این فرمایشات گوش فرا دهیم و عمل کنیم.
انتهای پیام

captcha