۴۲ پروژه آموزشی‌ همزمان با دهه فجر در اردبیل افتتاح می‌شود
کد خبر: 3782397
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۳

۴۲ پروژه آموزشی‌ همزمان با دهه فجر در اردبیل افتتاح می‌شود

گروه اجتماعی ـ مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در دهه فجر امسال ۴۲ پروژه در حوزه آموزش و پرورش در استان ‌افتتاح خواهد شد.

۴۲ پروژه آموزشی، همزمان با دهه فجر در اردبیل افتتاح می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل امروز، ۲۹ دی‌ماه در همایش شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شورای آموزش و پرورش شهرستان پارس‌آباد گفت: شورای آموزش و پروش شهرستان در سال جاری در راستای رونق بخشیدن به فضا‌های آموزشی و پرورشی و تجهیز مدارس تلاش و همت جدی داشته است.
ناصری هدف از تشکیل شورای آموزش و پرورش مشارکت مسئولان در امر تعلیم و تربیت دانست و افزود: به برکت انقلاب اسلامی ایران تصویب قانون اساسی تشکیل شورای آموزش و پرورش منشاء اصلی رونق حوزه تعلیم و تربیت است.
وی عملکرد شورای آموزش و پرورش پارس‌آباد را در سال‌های اخیر مطلوب عنوان کرد و گفت: یکی از اهداف اصلی شورای آموزش و پرورش تشویق اولیاء دانش‌آموزان به مشارکت در امر تعلیم و تربیت است که در این راستا شورای آموزش و پرورش و انجمن اولیا و مربیان پارس آباد عملکرد مطلوبی را به خود اختصاص داده‌اند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان با مقایسه حوزه آموزش و پرورش ایران با سایر کشور‌های جهان تصریح کرد: حوزه آموزش و پرورش ایران در مقایسه با سایر کشور‌های جهان فاصله کمی با آن‌ها دارد که می‌توانیم با مشارکت مردم این فاصله را پر کنیم.
ناصری از کسب رتبه اول شهرستان پارس‌آباد در ساخت و تجهیز مدارس بین شهرستان‌های استان خبر داد و گفت: مدارس شیفت صبح از لحاظ آموزش از کیفیت خوبی برخوردار است بنابراین باید با مشارکت انجمن اولیا و مربیان و خیرین تمامی مدارس را به شیفت صبح برسانیم.
انتهای پیام

captcha