اجازه ویژه به مؤسسه بیت‌الاحزان برای شرکت جداگانه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3782497
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

اجازه ویژه به مؤسسه بیت‌الاحزان برای شرکت جداگانه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر مؤسسه قرآنی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، از اجازه ویژه معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به این مؤسسه برای شركت جداگانه در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی مؤسسه بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س)، حجت‌الاسلام علیرضا شاهسونی، مدیر این مؤسسه در جمع معلمان حفظ بیت‌الاحزان گفت: معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تنها به شعب ۳ موسسه برتر قرآنی کشور (بیت ‌لاحزان، جامعةالقرآن و مهد قرآن) اجازه شرکت جداگانه در این آزمون سراسری داده است و هم‌اکنون کارشناسان معاونت قرآن و عترت در حال ثبت پرونده کاربری مجزا ویژه شعب موسسه هستند.
وی افزود: تشویق قرآن‌آموزان جهت شرکت در این آزمون مصداق گرامی داشتن شعائر الهی است و امیدواریم شاهد استقبال گسترده بیت‌الاحزانی‌ها جهت شرکت در این مراسم باشیم.
شاهسونی همچنین با تأکید بر اهمیت تدبر در قرآن کریم گفت: گاهی اوقات آموزش یک آیه از قرآن کریم که همراه با معرفت و تفکر باشد مسیر زندگی اشخاص را تغییر می‌دهد.
یادآور می‌شود، آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای دومین سال پیاپی علاوه بر معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با مشارکت مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه کشور، اداره‌کل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، ستاد عالی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد، اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و شبکه قرآن و معارف سیما برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha