از جشن تولد پنجاه و هفتی‌ها تا پخت نان صلواتی
کد خبر: 3782571
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۴
برنامه‌های دهه فجر قرچک اعلام شد؛

از جشن تولد پنجاه و هفتی‌ها تا پخت نان صلواتی

کانون خبرنگاران نبأ ــ جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان قرچک با پیشنهاد برنامه‌هایی چون اعزام ۳۲۰ نفر از دانش‌آموزان به راهیان نور، ویژه‌برنامه گرامیداشت عملیات والفجر ۸، جشنواره بزرگ عکس، نقاشی، کاریکاتور و مقاله‌نویسی، جشن تولد پنجاه‌و‌هفتی‌ها، توزیع ۴۰ جهیزیه و ۴۰۰ سبد کالا و ... به اتمام رسید.

از جشن تولد پنجاه و هفتی‌ها تا پخت نان صلواتی

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ علیرضا رشیدیان، بخشدار قرچک در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که روز گذشته، 29 دی در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد؛ از نمایشگاه دستاورد‌های روستاییان در انقلاب اسلامی خبر داد و افزود: سامانه پایش تصویری در روستای قشلاق اول در دهه مبارک فجر افتتاح و سوله چندمنظوره بحران در روستای امین‌آباد کلنگ‌زنی می‌شود.

رشد ۸۰ درصدی مدارس نسبت به قبل از انقلاب اسلامی
همچنین مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش قرچک در این جلسه با اعلام رشد ۶۰ درصدی مدارس روستا‌ها و ۸۰ درصدی مدارس در شهرستان قرچک نسبت به قبل از انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: مسابقات مقاله‌نویسی، برگزاری نقاشی همگانی و اجرای گروه سرود ۳۱۳ نفره در روز ۲۲ بهمن از جمله‌های برنامه‌های تدارک دیده شده خواهد بود.
حمیدرضا تاجیک، مسئول اتاق اصناف قرچک، انصاف را ویترین مسائل فرهنگی شهر دانست و از پخت نان صلواتی در ۴۰ نانوایی به مدت ۵ روز در این شهرستان خبر داد و افزود: اتحادیه پوشاک در ایام دهه فجر اقدام به اجرای ویترین پوشاک اسلامی می‌کند.

بهروز مشتاق، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قرچک از ویژه برنامه‌های این ایام با عنوان «چله عشق» خبر داد و تصریح کرد: برنامه‌های شب شعر، مسابقه قرآن و تجلیل از فعالان قرآنی، نمایش عروسکی، تئاتر خیابانی، نمایشگاه آثار تجسمی، نقد فیلم و اهدای کتاب در این ایام برگزار می‌شود.
علیرضا جعفری، معاون سیاسی انتظامی فرمانداری قرچک در این جلسه ابراز کرد: نمایشگاه سیر تحولات سیاسی جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با هماهنگی ادارات در شهرستان برگزار می‌شود.

همچنین در پایان این جلسه با پیشنهادات مسئولین تمام کارگروه‌ها مقرر شد، اعزام ۳۲۰ نفر از دانش‌آموزان به راهیان نور، ویژه برنامه گرامیداشت عملیات والفجر ۸ و میزبانی از شهرستان‌های جنوب شرق تهران، جشنواره بزرگ عکس، نقاشی، کاریکاتور، مقاله‌نویسی، پرده‌خوانی، جشن تولد پنجاه‌وهفتی‌ها، جشنواره مسابقات فرهنگی، ورزشی، نورپردازی و فضاسازی شهر و ادارات، رونمایی از کتاب نامداران ورزش قرچک، نمایشگاه عکس ایستاده در باد، ورک‌شاپ نقاشی و خوشنویسی، پایگاه سنجش سلامت، کرسی آزاداندیشی، کارگاه‌های آموزشی، نمایشنامه‌خوانی، پخش و نقد فیلم، نمایشگاه و فروشگاه ۵۰ درصدی کتاب و محصولات مرتبط با عفاف و حجاب، تقدیر از بازنشستگان، تجلیل از ۴۰ کارگر و خیر نمونه، بازارچه خودکفایی و محصولات مددجویان، ترمیم ۴۰ واحد مسکونی، توزیع ۴۰ جهیزیه، توزیع ۴۰۰ سبد کالا، اعزام ۴۰ مددجو به مشهد مقدس، تلاش برای آزادی ۴۰ زندانی غیر عمد و واگذاری ۴۰ وام ۵۰ میلیون ریالی به مددجویان، اجرا شود.

محمد فرخی

انتهای پبام

captcha