کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در اردبیل تدوین می‌شود
کد خبر: 3782629
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۷

کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در اردبیل تدوین می‌شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی با هدف معرفی و تبیین خدمات انقلاب اسلامی ایران در طول ۴۰ سال گذشته در استان تدوین می‌شود.

کارنامه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی در اردبیل تدوین می‌شودبه گزارش ایکنا از اردبیل، حجت‌الاسلام ولی نظرپور، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل روز گذشته، ۲۹ دی‌ماه در جلسه شورای اداری اردبیل افزود: در آستانه فرارسیدن چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران برنامه‌های متعددی با هدف اطلاع‌رسانی دستاورد‌های انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه مردم باید از دستاورد‌های انقلاب اسلامی مطلع شوند، گفت: ۴۰ سالگی انقلاب با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده در سطح کشور فعالیت خود را شروع کرده و انتظار این است تمام ظرفیت‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی از سوی دستگاه‌های اجرایی برای مردم ارائه شود.
نظرپور گفت: نمایش ۴۰ سال تلاش نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه همگانی است و دستگاه‌های اجرایی نیز در این زمینه باید اهتمام جدی داشته باشند.
وی بیان کرد: کارگروه‌ها و کمیته‌های دهه فجر امسال مشخص و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده و امید است دستگاه‌ها برنامه‌های خود را به دبیرخانه ستاد بزرگداشت ارسال کنند.
نظرپور ادامه داد: ایام الله دهه فجر اوج ویژه برنامه‌های پیروزی انقلاب اسلامی است که با ایام فاطمیه تقارن پیدا کرده و در این ایام با حفظ شأن و منزلت حضرت فاطمه(س) برنامه‌های مختلفی از قبیل نواخته شدن زنگ انقلاب، مراسم نورافشانی و برگزاری یادواره‌های شهدا اجرا می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، تصریح کرد: حضور مردم همیشه در صحنه هم در ۲۲ بهمن‌ماه تمام دسیسه و شیطنت‌های استکبار را نقش برآب کرده و بار دیگر اتحاد، همدلی و یکپارچگی مردم را به نمایش خواهد گذاشت.
انتهای پیام

captcha