لزوم نوآوری در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3782636
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۲

لزوم نوآوری در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی بر لزوم نوآوری و خلاقیت در اجرای برنامه‌های چهل سالگی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: نظرات مردم در اجرای برنامه‌های چهلمین سالگرد انقلاب باید مدنظر قرار گیرد.

لزوم نوآوری و خلاقیت در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی صبح امروز، 30 دی‌ماه، در نشست اعضای شورای سیاستگذاری و راهبری بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و مسئولان کارگروه‌های ستاد اجرایی استان، بیان کرد: 40 سال برنامه‌های تکراری را اجرا کرده‌ایم و امسال باید برنامه‌های چهل سالگی انقلاب، نوآوری و خلاقیت داشته باشند تا جلب توجه کنند و از سال‌های گذشته نیز جدا شوند.
وی با تاکید بر اینکه برگزاری برنامه‌های چهل سالگی انقلاب امسال حساسیت بالایی دارد، ادامه داد: باید برنامه‌هایی اجرا شوند که هیچکس نمی‌تواند پیش‌بینی کند و مردم تحت تاثیر قرار گیرند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین خدایاری با اشاره به روز 12 بهمن، افزود: مراسم ویژه این روز را نمی‌توان در روز قبل و بعد آن اجرا کرد و همچنین مکان اجرای مراسم نیز بسیار مهم است و باید برنامه‌ها به‌گونه‌ای باشند که دشمنان به‌خوبی برنامه‌ها و حضور مردم را ببینند.
وی با تأکید بر اینکه برنامه‌های چهل سالگی انقلاب باید مردمی‌تر باشند، بیان کرد: مردمی‌بودن برنامه‌ها، با حضور آموزش و پرورش و دانش‌آموزان نیست، بلکه از هر طیفی باید در مراسم دیده شوند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: برای پوشش مراسم روز 12 بهمن، 2 مسجد پرتردد را باید انتخاب کرده و اجرا کنیم و نظرات مردم نیز باید در این برنامه‌ها مدنظر قرار گیرد؛ چرا که انقلاب مردمی بوده و ما برای مردم این برنامه‌ها را اجرا می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha