بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری تبریز تقدیم شورا شد
کد خبر: 3782846
تاریخ انتشار : ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری تبریز تقدیم شورا شد

گروه اجتماعی - شهردار تبریز بودجه سال آتی شهرداری تبریز را دو هزار و ۷۸۰ میلیارد تومان خواند و این بودجه را برای بررسی بیشتر، در کتابچه‌ای مزین به چند شاخه گل، به اعضای شورای شهر تبریز تحویل داد.

بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی سال ۹۸ شهرداری تبریز تقدیم شورای شهر شد

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، امروز سی‌ام دی‌ماه در نود و نهمین نشست شورای اسلامی کلانشهر تبریز، لایحه بودجه سال 1398، توسط ایرج شهین باهر شهردار تبریز، به شورای شهر تحویل داده شد.

ایرج شهین باهر، شهردار تبریز در این جلسه بودجه سال آتی شهرداری تبریز را دو هزار و 780 میلیارد تومان خواند و این بودجه را برای بررسی بیشتر، در کتابچه‌ای مزین به چند شاخه گل، به اعضای شورای شهر تبریز تحویل داد.

وی گفت: در سال 97 على‌رغم رکود ساخت و ساز، افزایش قیمت اقلام و مصالح عمرانی و ساختمانی و مشکلات در درآمدهای شهرداری، تمامی پروژه‌های شهرداری به جز چند مورد که به علت گرانی متوقف شد، به بهره‌برداری رسید و برخی دیگر از پروژه‌ها تداوم یافت.

شهردار تبریز با اشاره به افزایش 16 درصدی بودجه جاری نسبت به سال گذشته، ابراز کرد: در 9 ماه گذشته بیش از هزار و 500 میلیارد تومان، مجموع درآمد شهرداری بود که نسبت به سال گذشته، افزایش 22 درصدی داشته است.

وی ادامه داد: اعتبارات مربوط به مأموریت‌ها و هزینه‌های سفر در سال گذشته 28 درصد کاهش داشته است. علی‌رغم مشکلات مالی شهرداری، برنامه‌های فرهنگی، پرداخت حقوق کارکنان، توسعه حمل نقل عمومی و... موارد به بهترین نحو مدیریت شد.

وی با بیان این که سعی می‌شود سرعت ساخت مترو تبریز، پیش از پیش تسریع پیدا کند، بیان کرد: شهرداری در بحث توسعه حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس رانی و مترو، همت ویژه‌ای دارد و تبریز از جمله کلان‌شهرهایی است که دامنه عمرانی متری آن بسیار گسترده است.

شهردار تبریز گفت: در بودجه سال آتی بر مدیریت هزینه‌ها و کاهش هزینه‌های جاری، اجرای پروژه‌ها به‌صورت امانی، اجرای پروژه‌های مؤثر در امنیت و آسایش مردم، کنار گذاشتن پروژه‌های ویترینی و ... توجه ویژه‌ای شده است.

انتهای پیام

captcha