۱۴ محفل انس با نهج‌البلاغه در کانون‌های مساجد اردبیل تشکیل می‌شود
کد خبر: 3783697
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹
همزمان با ایام‌الله دهه فجر؛

۱۴ محفل انس با نهج‌البلاغه در کانون‌های مساجد اردبیل تشکیل می‌شود

گروه معارف ـ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل گفت: ۱۴ محفل انس با نهج‌البلاغه در کانون‌های مساجد استان همزمان با ایام‌الله دهه فجر و ایام فاطمیه تشکیل می‌شود.

۱۴ محفل انس با نهج البلاغه در کانون‌های مساجد اردبیل تشکیل می‌شودنادر سقاء، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل‌ در گفت‌وگو با ایکنا از اردبیل، گفت: منشور اخلاقی بزرگی در کتاب با فضیلت نهج‌البلاغه نهفته و عمل به نصایح این کتاب به عنوان گنجینه‌ای از رفتار و منش اهل‌بیت‌(ع) است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: با توجه به آسیب‌های اجتماعی که گریبان‌گر نوجوانان و جوانان به خاطر تهاجم فرهنگی دشمنان است این کتاب می‌تواند در زندگی اجتماعی آن‌ها تحول اساسی ایجاد کند.
سقاء خاطر نشان کرد: به مناسبت ایام فاطمیه و دهه فجر ۱۴ محفل انس با نهج‌البلاغه در کانون‌های مساجد اردبیل با هدف فرهنگ سازی رفع معضلات اجتماعی از طریق عمل به نهج‌البلاغه تشکیل می‌شود.
وی افزود: توزیع قرآن کریم و نهج‌البلاغه در بین کانون‌های مجری محفل از دیگر برنامه‌ها در جهت نشر معارف قرآنی و نهج‌البلاغه است.
سقاء تصریح کرد: ویژه برنامه قرآنی «۴۰ شب، ۴۰ مسجد» نیز به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌ریزی شده است که همزمان با ایام الله دهه فجر در کانون‌های منتخب استان اجرا خواهد شد.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان، یادآور شد: یکی از بزرگترین برکات نظام جمهوری اسلامی نشر معارف قرآن کریم است که امسال به همین مناسبت در طول سال محافل انس با قرآن کریم و نهج‌البلاغه برگزار شده است.
انتهای پیام

captcha