مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد
کد خبر: 3783708
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۲

مهلت ثبت نام در آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن تمدید شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ معاون قرآنی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: با توجه به استقبال ثبت‌نام‌کنندگان از این آزمون و درخواست مؤسسات و فعالان قرآنی مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۵ بهمن‌ماه تمدید شد.

تمدید مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریمبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، مهدی طاهری، مسئول اجرایی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم استان روز گذشته، دوم بهمن‌ماه از تمدید زمان ثبت نام آزمون خبر داد و گفت: با توجه به استقبال ثبت‌نام‌کنندگان از این آزمون و درخواست مؤسسات و فعالان قرآنی مهلت ثبت نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا ۵ بهمن‌ماه تمدید شد.
وی با اشاره به استقبال خوب مؤسسات قرآنی در برگزاری و ثبت نام این آزمون افزود: از بین مؤسسات قرآنی کشور مؤسسه دارالقرآن الکریم استان جزء مؤسسات برتر کشوری در این دوره از آزمون است که تا تاریخ 2 بهمن‌ماه تعداد ١٣٠٠ نفر ثبت نام داشته است.
مجموع آمار ثبت نام شده تا 2 بهمن‌ماه تعداد ٢٤٢٣ نفر بوده که به ترتیب اردبیل ١٥٥٠، پارس‌آباد ٢٠٣ نفر، مشگین‌شهر١٥٢ نفر، گرمی ١٣١ نفر، نمین ١١٧ نفر، سرعین ١٧٣ نفر، خلخال ٩٥ نفر و بیله‌سوار ٢ نفر است.
انتهای پیام

captcha