برپایی اردوی عكاسی آشنایی با وقف در فارس
کد خبر: 3783867
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۵

برپایی اردوی عكاسی آشنایی با وقف در فارس

گروه اجتماعی ـ مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از برگزاری اردوی عكاسی آشنایی با وقف برای عكاسان در این استان خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، جواد یزدانی، مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 3 بهمن‌ماه با بیان اینكه اردوی عکاسی ویژه هنرمندان عکاس شیراز به‌ منظور آشنایی با سنت حسنه وقف برگزار می‌شود، از تمام عكاسان این استان برای شركت در این اردو دعوت به عمل آورد.
وی افزود: این اردو به همت کمیته فنی ششمین دوره جشنواره ملی عکس وقف، چشمه همیشه جاری در شهر شیراز برگزار می‌شود و زمان محل تجمع و حرکت عکاسان، ساعت 9 صبح جمعه، 5 بهمن ماه ،سه‌راه نمازی، روبروی کلانتری عباسیه تعیین‌شده است.
یزدانی در عین حال این نكته را یادآور شد كه برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری اردوهای متعددی تا پایان زمان دریافت آثار این جشنواره صورت می‌گیرد.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ششمین جشنواره ملی عکس وقف چشمه همیشه جاری گفت: این اردوها باهدف معرفی اماکن موقوفه، بقاع متبرکه و همچنین آشنایی بیشتر با دستاوردها و آثار فرهنگی اجتماعی و اقتصادی وقف، ویژه هنرمندان عکاس انجام خواهد شد.
وی افزود: طبق هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده با سایر استان‌ها، اردوهای مشابهی نیز هم‌زمان در سطح کشور برای آشنایی بیشتر هنرمندان عکاس با سنت حسنه وقف برگزار می‌شود.
مسئول روابط عمومی و اطلاع‌رسانی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس گفت: در این اردوها، عکاسان هنرمند ضمن بازدید از مساجد تاریخی و بقاع متبرکه، با مفهوم وقف بیشتر آشنا می‌شوند.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از اخبار و سایر رویدادهای جشنواره به نشانی اینترنتی www.oghaffestival.ir و یا صفحه رسمی جشنواره در اینستاگرام به آدرس @oghafphotofestival و یا کانال‌های جشنواره در پیام‌رسان سروش به نشانی sapp.ir/oghafphotofestival و پیام‌رسان بله به نشانی bale.ai/oghafphotofestival مراجعه کنند.
انتهای پیام

captcha