استقرار ۴۰ کانکس پلیس در محل اقامت مسافران نوروزی کرمانشاه
کد خبر: 3783911
تاریخ انتشار : ۰۳ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۴

استقرار ۴۰ کانکس پلیس در محل اقامت مسافران نوروزی کرمانشاه

گروه اجتماعی ـ معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از افزایش گشت‌های پلیس در ایام نوروز خبر داد و گفت: ۴۰ کانکس پلیس در محل اقامت مسافران و اماکن گردشگری استان مستقر می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، به نقل از سایت خبری پلیس رضا امانی، معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه با اشاره به تدابیر پلیس کرمانشاه برای نوروز ۹۸ اظهار کرد: افزایش گشت از ۲۹۴ مورد در روز به ۴۱۴ مورد یکی از برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.
وی با بیان اینکه پلیس با همه توان همانند سال‌های اخیر برای تامین امنیت مسافران نوروزی تلاش می‌کند، افزود: یکی دیگر از اقدامات مهم دیگر در ایام نوروز استقرار ۴۰ کانکس پلیس در کنار محل اقامت مسافران و اماکن گردشگری است.
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: به منظور تآمین امنیت هرچه بهتر مسافران نوروزی، طرح نوروزی پلیس از ۲۵ اسفند تا ۱۴ فروردین سال آینده به اجرا درمی‌آید.
وی تهیه طرح ترافیکی، فعال کردن قرارگاه استانی امام علی(ع)، نظارت مستمر بر فعالیت هتل‌ها و مهمانپذیرها، تجمیع مرکز ۱۱۰ پلیس و استقرار واحدهای گشتی و کانکس‌های راهنمایی پلیس در ورودی شهرها را از دیگر اقدامات پیش بینی شده عنوان کرد.
امانی ادامه داد: نوسازی علائم رانندگی، اجرای مقررات ترافیکی، نظارت بر کار اسباب کشی منزل و سرکشی از نقاط خلوت دیگر کارهایی است که برای نوروز ۹۸ پیش‌بینی شده است.
معاون هماهنگ‌کننده فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: در خصوص فعالیت خانه‌های مسافر نیز از طریق اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس و همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی موضوع را بررسی و نتیجه را اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.
انتهای پیام

captcha