اعزام ۶۰۸ دانشجو از آذربایجان‌شرقی به عتبات عالیات
کد خبر: 3784974
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۴

اعزام ۶۰۸ دانشجو از آذربایجان‌شرقی به عتبات عالیات

گروه اجتماعی - مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی از اعزام ۶۰۸ دانشجو به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اگر شرکت زیارتی شمسا، پرواز‌ها را هماهنگ کند اعزام تمامی این دانشجویان به عتبات عالیات قطعی است.

اعزام 608 دانشجو از آذربایجان‌شرقی به عتبات عالیات

حجت‌الاسلام علی خدیوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، از اعزام 608 دانشجو به عتبات عالیات خبر داد و گفت: اگر شرکت زیارتی شمسا، پروازها را هماهنگ کند، اعزام تمامی این دانشجویان به عتبات عالیات قطعی است.
وی با بیان این‌که در سال‌جاری دانشجویان در قالب 16 کاروان و در بازه‌های زمانی مختلف اعزام می‌شوند، اظهار کرد: اولین کاروان دانشجویی عتبات عالیات استان، 12 بهمن‌ماه و آخرین کاروان نیز چهارم اردیبهشت سال 98 اعزام می‌شود.
حجت‌الاسلام خدیوی، با تأکید بر این‌که دانشجویان متأهل و دانشجویان مجرد به تفکیک و در بازه‌های زمانی مختلف به عتبات عالیات اعزام می‌شوند، افزود: دانشجویان استقبال زیادی از اعزام به عتبات عالیات دارند و ما نیز ثبت نام می‌کنیم، اما این موضوع بستگی به تامین پرواز از سوی شرکت زیارتی شمسا دارد.
وی با تاکید بر این‌که از نظر ما اعزام 16 کاروان ثبت‌نام شده به عتبات عالیات قطعی است، گفت: اگر شرکت شمسا و سازمان حج و زیارت در این رابطه همکاری کنند، ما آماده‌ اعزام دانشجویان بوده و مشکلی در اعزام این دانشجویان نخواهیم داشت.
مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: مهلت ثبت نام برای این سفر زیارتی از اول تا آخر دی‌ماه سال‌ جاری بوده و اکنون امکان ثبت‌نام وجود ندارد.
انتهای پیام

captcha