حضور 323 ناشر در نمایشگاه کتاب بوشهر/ از رونمایی تا کارگاه‌های آسیب‌شناسی
کد خبر: 3785137
تاریخ انتشار : ۰۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۷

حضور 323 ناشر در نمایشگاه کتاب بوشهر/ از رونمایی تا کارگاه‌های آسیب‌شناسی

کانون خبرنگاران نبأ ــ دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر گفت: سیزدهمین نمایشگاه کتاب با حضور 323 ناشر مطرح استانی و کشوری از 10 بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندر بوشهر ‌برپا می‌شود.

حضور 323 ناشر در نمایشگاه کتاب بوشهر/ از رونمایی تا کارگاه‌های آسیب‌شناسی

فاطمه کرم‌پور، دبیر شورای فرهنگ عمومی و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر در گفت‌وگو با کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ با بیان اینکه سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی بندر بوشهر به مدت 5 روز آغاز و برپا می‌شود، گفت: 323 ناشر مطرح استانی و کشوری از ساعت 15 روز 10 بهمن در سیزدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر حضور خواهند یافت.

وی در ادامه با اشاره به اینکه سیزدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر توسط ناشر مطرح استانی و کشوری در قالب ١٦٠ غرفه به عرضه کتاب می‌پردازند، افزود: در این نمایشگاه بیش از ٥٨ هزار عنوان کتاب توسط ناشران به معرض دید علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اضافه کرد: از مجموع این تعداد ٤٠ ناشر استانی با سیزدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر مشارکت می‌کنند. 

تخفیف 30 درصدی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر

کرم‌پور از تخفیف ٣٠ درصدی خرید کتاب خبر داد و اعلام کرد: ٢٠ درصد تخفیف از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر با ارائه بن تخفیف در غرفه بانک شهر و مابقی آن توسط ناشران در غرفه ارائه می شود و همچنین ٥ کتاب فروشی پارکر، کافه کتاب، کتابشهر ایران، افشین و باران از استان در نمایشگاه حضور دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر اشاره کرد: بن کارت کتاب‌هایی که خریداری شده و در ایام برگزاری نمایشگاه مورد استفاده قرار نگرفته تا ٢ هفته بعد از پایان نمایشگاه در این کتاب فروشی‌ها با ٢٠ درصد تخفیف قابل اعتبار است.

وی ادامه داد: برنامه‌های جنبی متفاوتی در سیزدهمین نمایشگاه کتاب بوشهر تدارک دیده که جشن امضاء، رونمایی از کتاب، شاهنامه‌خوانی، شب شعر و شعر‌خوانی، نشست‌های نقد و بررسی کتاب و کارگاه‌های آسیب‌های اجتماعی از جمله این برنامه‌ها است. 

دبیر شورای فرهنگ عمومی استان بوشهر اضافه کرد: امسال برای دومین سال پیاپی است که برگزاری نمایشگاه استانی کتاب به بخش خصوص و به مؤسسه فرهنگی هنری «نارنجی» مجری این رویداد مهم فرهنگی در استان بوشهر واگذار شده است.

وی بیان کرد: مهمترین عامل در ارتقای سطح علمی و فرهنگی یک جامعه به میزان مطالعه کتاب بستگی دارد که تحقق این مهم موجب رشد و بالندگی در زمینه‌های دیگر نیز می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: نمایشگاه استانی کتاب فرصتی است که علاوه بر فراهم کردن بسترهای مناسب جهت تبادل اندیشه و فرهنگ در گسترش و ترویج فرهنگ کتاب‌خوانی تأثیر فراوان دارد.

یادآور می‌شود، سیزدهمین نمایشگاه استانی کتاب بوشهر با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر و همکاری مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران از ١٠ تا ١٥ بهمن در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی مرکز استان برپا شده که از ساعت 15 الی 21 آماده بازدید و عرضه کتاب به علاقه‌مندان است.

حـامـد فـکـوری

انتهای پیام

captcha