واکاوی جنبش بایکوت در پرس تی وی
کد خبر: 3785606
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۲

واکاوی جنبش بایکوت در پرس تی وی

گروه هنر ــ بایکوت عنوان جریانی ترکیبی است که در آن تاثیر جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل بر اقتصاد این رژیم، محور‌های مورد بحث در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) است.

به گزارش ایکنا، واکاوی تاثیر جنبش بایکوت، عدم سرمایه‌گذاری و تحریم اسرائیل بر اقتصاد این رژیم، محور‌های مورد بحث در برنامه این هفته «داخل اسرائیل» (Israel Inside) است. این برنامه با نگاهی به اهداف جنبش بایکوت و تحریم اسرائیل، به مرور تاریخچه راه‌اندازی این جنبش توسط گروهی از فعالان فلسطینی به منظور رساندن صدای مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین به گوش جهانیان می‌پردازد.
در این گزارش آمده، متهم شدن این گروه به تروریسم، مسدود شدن حساب‌های بانکی آن‌ها در برخی کشور‌های غربی و اسرائیل و وضعیت این جنبش در آینده با توجه به فشار‌هایی که از سوی رژیم صهیونستی بر آن وارد می‌شود از جمله محور‌هایی است که در این زمینه مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت. این برنامه همچنین ضمن اشاره به اخبار ارایه شده از سوی اندیشکده رند (Rand) در مورد ضرر حدود ۵ میلیارد دلاری این جنبش به اقتصاد رژیم صهیونیستی، میزان اثرگذاری جنبش بایکوت بر وضعیت اقتصادی اسرائیل در بخش‌های مختلف را مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌دهد.
«داخل اسراییل» با اجرای حییم برشیث، چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۱۹:۰۰ به مدت ۲۵ دقیقه از شبکه پرس تی وی پخش خواهد شد. زمان تکرار این برنامه پنجشنبه ساعت ۱۴:۰۰، جمعه ساعت ۱۸:۰۰ و دوشنبه ساعت ۱۷:۲۰ خواهد بود.
مروری بر اصول و مراحل ایجاد تغییر در زندگی
برنامه این هفته «غذای روح» (Food for Thought) به ارائه موضوع اصول و مراحل ایجاد تغییر در زندگی اختصاص دارد. این برنامه به پخش سخنرانی عماد باون در مرکز اسلامی شیکاگو می‌پردازد.
وی طی سخنانی با اشاره به اصول و مراحل ایجاد تغییر در زندگی، شرکت در جلساتی که هدف و مسیر هدایت را نشان می‌دهند و بهره‌مندی از نظرات اندیشمندان مختلف را به عنوان گام اصلی در این راه معرفی می‌کند. «غذای روح» چهارشنبه ۱۰ بهمن ساعت ۰۷:۲۰ به وقت تهران از شبکه پرس تی وی پخش می‌شود. تکرار این برنامه ۰۰:۲۰ بامداد پنجشنبه، جمعه ۱۰:۰۰ و شنبه ساعات ۰۵:۲۰ و ۱۴:۲۰ روی آنتن می‌رود.
انتهای پیام
captcha