حرکت انقلاب؛ به سمت تمدن‌سازی اسلامی
کد خبر: 3785691
تاریخ انتشار : ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۲۷

حرکت انقلاب؛ به سمت تمدن‌سازی اسلامی

گروه اجتماعی ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی گفت: انقلاب اسلامی به سمت تمدن‌سازی اسلامی در حال حرکت است.

حرکت انقلاب؛ به سمت تمدن سازی اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، به نقل از روابط عمومی تبلیغات اسلامی حجت‌الاسلام سید شهاب‌الدین حسینی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان، امروز در آئین تکریم و معارفه روسای تبلیغات اسلامی سراب گفت: امروز با افتخار در استانه چهل سالگی انقلاب اسلامی قرارداریم و دراین مدت انقلاب دستاوردهای معرفتی و معنوی بسیاری داشته است.

وی افزود: انقلاب اسلامی اکنون دراوج اقتدار، مرزهای جغرافیایی را پشت سرگذاشته و درمسیر تمدن سازی درجهان حرکت می کند و الهام بخش ملت ها دراقصی نقاط عالم شده است.

حجت‌الاسلام حسینی یادآور شد: سازمان تبلیغات اسلامی که درتیرماه ۶۰ با فرمان امام ره تشکیل شد از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی بود که درراستای ترویج و گسترش قران و عترت ودفاع از ارمان های انقلاب اسلامی و پایه گذاری ارزش ها تاسیس شد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با بیان اینکه ۹۰هزار هئیت مذهبی ثبت شده درکشور وجود دارد اظهار کرد: دراستان ما ۵هزارو ۸۰۰هئیت وجود دارد که با هزینه شخصی خود در راه دفاع از فرهنگ قران و عترت هزینه می کنند و در جهت باور و فرهنگ اسلامی مردم تلاش می کنند.

وی خدمت در سازمان تبلیغات اسلامی را بزرگترین افتخار عنوان کرد و گفت: درعین حال خدمت دراین نهاد ارزشمند حساسیت ویژه ای می طلبد و موفقیت در گرو همراهی و همکاری همدلانه افراد تاثیرگذار می باشد.

در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات حجت‌الاسلام علی اکبری سرپرست سابق تبلیغات اسلامی سراب، حجت‌الاسلام سیدهادی صفوی به عنوان سرپرست جدید معرفی کرد. ‌

انتهای پیام

captcha