ملت ایران مدیون خانواده شهدا هستند
کد خبر: 3785797
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۹

ملت ایران مدیون خانواده شهدا هستند

گروه اجتماعی ــ فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل گفت: حفظ و یاد خاطره شهدا قوت ‌نظام جمهوری اسلامی ایران است چراکه شهدا چتر نجات جامعه هستند و ما باید همیشه قدردان زحمات و رشادت‌های آن عزیزان باشیم.

ملت ایران مدیون خانواده شهدا هستندبه گزارش ایکنا از اردبیل، سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازده قانع، فرمانده سپاه حضرت عباس‌(ع) استان اردبیل‌ روز گذشته، ۹ بهمن‌ماه‌ در دیدار با مادر شهیدان یوسف و داود آقاخانی با بیان اینکه راه نجات ما رضایت مادران و پدران شهدای والامقام است، اظهار کرد: ملت ایران مدیون پدران و خانواده‌های شهدا هستند چرا که آن‌ها در اوج ظلم و ستیز و سختی‌های انقلاب غم فرزندانشان را تحمل کردن و پشتوان نظام و انقلاب بوده اند.
وی ادامه داد: حفظ یاد و خاطره شهدا قوت و صلاب نظام جمهوری اسلامی ایران است چرا که شهدا چتر نجات جامعه هستند و ما باید همیشه قدردان زحمات و رشادت‌های آن عزیزان باشیم.
فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با بیان اینکه ملت ایران پیروز چهل نبرد چهل ساله با استکبار جهانی هستند، افزود: ملت ایران با اقتدار و عظمت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرد و بار دیگر وحدت و ولایتمداری خود را به دنیا ثابت می‌کند.
بابازاده ضمن قدردانی از زحمات مادر معظم شهیدان آقاخانی نیز بیان کرد: فرزندان شهید شما حق بزرگی بر گردن ما دارند، آن‌ها در اوج معصومیت با صفا و عاشقانه به سوی پروردگار متعال پر کشیدند و فیض شهادت نائل آمدند.
وی با بیان اینکه به اینکه شهید فقط برای یک گروه و جناح خاص نیست و متعلق به همه آحاد جامعه است، اظهار کرد: صحبت کردن در مقام شهدا خیلی کار دشوار و سخت است و ما باید به جای شعار و سخن گفتن پا در جای پای شهدا و در مسیر سرخ آن‌ها بگذاریم تا راه شهدا و اسلام حفظ شود تا دشمنان نتوانند نگاهی چب به سوی نظام مقدس جمهوری اسلام بیاندازند.
بابازاده بیان کرد: ملت ایران روز به روز مقتدرتر می‌شود و اقتدار و امنیت کشورمان مثال‌زدنی است که در سایه خون پاک شهدای والامقام رقم خورده است.
انتهای پیام

captcha