یزد؛ مهیای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی
کد خبر: 3785888
تاریخ انتشار : ۱۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۹

یزد؛ مهیای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف استان یزد از مهیا شدن این استان برای برگزاری بزرگترین رویداد قرآنی کشور خبر داد.

محمدحسین کاظمی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در گفت‌وگو با ایکنا از یزد، اظهار کرد: امسال با مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش، فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا وسیما مرکز یزد و اوقاف و امورخیریه منتظر حضور پرشور جامعه قرآنی در مسابقات سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم به عنوان بزرگترین رویداد قرآنی کشورهستیم.
وی با اشاره به اهتمام ویژه مدیران کل این چهاردستگاه، تعامل و جلسات برگزارشده در این خصوص را خوب ارزیابی کرد و افزود: تاکنون اقدام بنیادی و مهمی در خصوص حفظ قرآن به انجام رسیده که این مهم در سال جاری با تعامل و همکاری ارگان‌ها به صورت هم‌افزا و چشمگیری رخ داده است که این گونه تعامل‌ها باید سرلوحه تمامی فعالیت‌های همسو در کشور قرار گیرد.
کاظمی تصریح کرد: با توجه به استقبال خوب در سال گذشته انتظار داریم تعداد شرکت‌کنندگان سال ۹۷ در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در این استان رشد چشمگیری داشته باشد.
رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود از برگزاری نهمین همایش قرآن، کتاب انقلاب در استان خبر داد و گفت: این همایش به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و ایام‌الله دهه فجر 16 بهمن ماه در محل امامزاده سیدجعفر محمد(ع) یزد برگزار خواهد شد.
کاظمی ضمن دعوت از فعالان قرآنی و اقشار مختلف جهت شرکت در این همایش یادآور شد: این همایش با همکاری اتحادیه مؤسسات قرآنی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و تبلیغات اسلامی استان برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha